چگونه ادمین حرفه ای اینستاگرام شویم؟

ادمین پناه ادز
22 فروردین 1400

یکی از شغل هایی که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است ادمین اینستاگرام است. برای ادمین شدن در اینستاگرام فرد باید دارای مهارت ها و توانایی هایی باشد. شاید ادمین یک پیج بودن امری ساده باشد اما ادمین یک پیج پربازدید و کاربردی شدن نیازمند مهارت های زیادی است. افراد خلاق و آشنا با شبکه اجتماعی اینستاگرام در این شغل موفق تر باشند. در ادامه درباره ادمین حرفه ای شدن صحبت می کنیم اگر شما هم علاقه مند به این شغل هستید و می خواهید اطلاعات خود را بیشتر کنید تا انتهای مقاله با ما باشید.

ادمین حرفه ای اینستاگرام
در ابتدا باید بدانید که ادمین اینستاگرام جز شغل های پردرآمد محسوب می شود. زیرا شخص بدون خارج شدن از خانه و قرارگرفتن در محیطی خاص می تواند کسب درآمد داشته باشد. از طرفی به تنها ابزاری که نیاز دارد تنها گوشی و سیستم است. به همین دلیل است که این روزا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
شاید شما هم از جمله افرادی باشید که ساعات ها در فضای مجازی در حال نگاه کردن به عکس ها و پیج های مختلف باشید. اما افرادی هستند که زمانی را که شما در فضای مجازی هستید آن ها نیز فعالیت دارند اما به راحتی کسب درآمد می کنند. شاید برایتان سوال باشد که چگونه ممکن است و نیاز به چه مهارت هایی دارد که در ادامه به این موضوع خواهیم پراخت.

آموزش ادمین شدن در اینستاگرام

برای ادمین حرفه ای شدن در اینستاگرام نیاز است که مهارت و دانشی را آموخت. اولین موردی که بسیار ضروری است، آشنا شدن با فضای اینستاگرام و الگوریتم های ان است. سپس یادگیری فتوشاپ و پریمر و دیگر برنامه های گرافیکی است. اولین برنامه گرافیکی که تقریبا همه کارفرما ها در زمان استخدام ادمین اینستاگرام به آن توجه می کنند، فتوشاپ است. گرچه نرم افزارهای مختلف زیادی هستند که می توانند جایگزین فتوشاپ شوند اما به دلیل گستردگی این برنامه افراد ترجیح می دهند که طراحی های خود را با این نرم افزار انجام دهند.آموزش ادمین شدن در اینستاگرام
اگر هدف شما تبدیل شدن به یک ادمین حرفه ای است باید با اکثر نرم افزارهای گرافیکی آشنایی داشته باشید. برنامه های گرافیکی که در سیستم و در گوشی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال پیکس آرت جز نرم افزارهای گرافیکی است که برای نسخه های اندروید و ios استفاده می شود و گاهی می تواند جایگزین خوبی به جای فتوشاپ باشد. گرچه به گستردگی فتوشاپ نیست اما برخلاف فتوشاپ می توان در چند ساعت به طور کامل در آن تسلط پیدا کرد.
دومین نرم افزاری که نظر افراد را برای ادمین شدن به خود جذب کرده است پریمر است. این نرم افزار برای ویرایش ویدئو مورد استفاده قرار می گیرد. شما به عنوان ادمین گاهی ادیت عکس و گاهی ادیت ویدئو انجام خواهید داد. به همین دلیل باید با نرم افزارهای ادیت و ویرایش ویدئو هم آشنایی داشته باشید. اینشات جایگزین مناسبی برای پریمر است که در نسخه های اندروید و ios استفاده می شود.
بعد از به دست اوردن مهارت و تسلط در نرم افزارهای گرافیکی باید دانش خود را در سایر تخصص های مرتبط با ادمین شدن در اینستاگرام بیشتر کنید. یکی از این تخصص ها محتوا نویسی جذاب و آشنایی با استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام است. محتوانویسی در جذب فالوور و داشتن پیجی بربازدید بسیار موثر و تاثیر گذار است. شخصی که توانایی نوشتن یک محتوای جذاب را ندارد به هیچ عنوان نمی تواند به یک ادمین حرفه ای تبدیل شود. زیرا تنها محتواست که می تواند مخاطب را پایبند به برند یا محصول نگه دارد.
در انتها اخرین موردی که بسیار مورد اهمیت قرار گرفته، آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام است. اگر فردی با الگوریتم های جدیدی که اینستاگرام عرضه می کند، آشنا نباشد نمی تواند به روز باشد. به همین دلیل احتمال موفق بودن در این حرفه برای او کاهش می یابد.

نکاتی که برای ادمین شدن باید بدانید

اگر نکات مهمی که برای ادمین شدن در اینستاگرام نیاز است را بدانید راحتر می توانید جذب بازارکار شوید. این نکات به شما کمک می کند بیشتر دیده شوید و در نهایت در این حرفه موفق تر باشید.
برای اینکه اعتبار دانش خود را بیشتر کنید، پیجی را در اینستاگرام راه اندازی کنید و اقدام به پیاده کردن مهارت های خود کنید. سپس با به دست اوردن فالوور زیاد و پیجی بر بازدید نظر بسیاری از افراد به شما جذب خواهد شد. هم چنین می تواند یک نمونه کار برای شما محسوب شود.
قبل از اینکه در جایی شروع به کار کنید تمرین کنید تا محتواهایی جذابی خلق کنید. قطعا بعد از تمرین های زیاد، مهارت و تجربه های کسب خواهید کرد که می تواند به شما کمک بسیاری کند.
سومین مورد این است که مدام در حال یادگیری باشید و هیچ گاه یادگیری در این زمینه را متوقف نکنید. متوقف کردن یادگیری به معنای شکست در این حرفه است زیرا افراد دیگری از شما سبقت خواهند گرفت و به مرور زمان افت خواهید کرد.

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز