تبلیغات گسترده اینستاگرام

ادمین پناه ادز
28 دی 1399

تبلیغات گسترده اینستاگرام

تبلیغات گسترده اینستاگرام یکی از بهترین روش تبلیغات اینترنتی است که برای این نوع از تبلیغات شما باید هزینه کنید تا بتوانید سود کسب نمایید. تبلیغات گسترده می تواند بر مبنای پست و استوری باشد و هزینه آن بر اساس تعداد ویو، ریچ و یا ساعتی محاسبه شود.

این نوع تبلیغات اینستاگرام بسیار پربازده است و سودی حاصل از تبلیغات گسترده اینستاگرام بسیار بیشتر از هزینه ای است که انجام می دهید.

تبلیغات گسترده اینستاگرام

موضوع اصلی این مقاله در مورد تبلیغات گسترده اینستاگرام است در ادامه مطالبی را ذکر خواهیم کرد که هم برای افراد تازه کار و هم افرادی که در این زمینه فعالیت داشته اند مفید می باشد.

امروزه یکی از مهم ترین رکن های کسب و کار ها در فضای مجازی اینستاگرام می باشد. اکثر برند ها و کسب و کار هایی که می خواهند در فضای مجازی تبلیغات داشته باشند از طریق اینستاگرام این کار را انجام می دهند. جهت انجام تبلیغات تیم های کارشناسی و پیج های  زیادی در اینستاگرام راه اندازی شده است. افرادی که تمایل به انجام تبلیغات در اینستاگرام دارند می توانند با مراجعه به یکی از این صفحات و کارشناسان جهت ثبت سفارش تبلیغ خود اقدام نمایند. اما ایا همه پیج های کارشناسی تبلیغات معتبر هستند؟

پاسخ این سوال منفی است. افرادی که قصد انجام تبلیغات در اینستاگرام را دارند باید مراقب باشند تا در تله سودجویان نیافتند. برای اطمینان از شرکت تبلیغ کننده باید دارای دنبال کننده واقعی زیاد و خدمات و تبلیغاتی شفاف باشد.

شرکت تبلیغاتی باید تمام گزارشات اجرایی تبلیغات خود را به صورت لحظه به لحظه در اختیار صاحب برند قرار دهد. برای قابل فهم بودن تبلیغات گسترده با ذکر مثالی آن را توضیح می دهیم :

برای مثال یک تبلیغ در رابطه با پزشک بانوان داریم، ابتدا باید برای این تبلیغ فیلترگذاری محدودیت جنسیتی داشته باشیم، ادمین های خانم را برای این تبلیغ در نظر می گیریم سپس با توجه به محدودیت سنی ادمین هایی که توانایی اجرای این نوع از تبلیغ ها دارند در پست مربوط درج می کنیم، سپس کارشناسان پیج تبلیغاتی ،پیج هایی را که برای همکاری و تبلیغ این پست اعلام آمادگی می کنند را از نظر واقعی بودن دنبال کنندگان، محتوای اخلاقی پیج و آنالیز پست‌های قبلی بررسی کرده وتبلیغ مورد نظر را با گذراندن مراحل تحلیل و بررسی،اجرا می نمایند. مانند بازی فوتبال با حمله همه جانبه پروژه تبلیغات گسترده اینستاگرام انجام می شود.

مزایای تبلیغ گسترده اینستاگرام

زمانی که در اینستاگرام به سراغ تبلیغات گسترده می رویم هدفی را دنبال می کنیم .این هدف می تواند افزایش دنبال کننده واقعی، شناخته شدن برند ،افزایش فروش و با ترکیبی از این اهداف باشد. بریخ از مزایای تبلیغ گسترده اینستاگرام عبارتست از :

  • دستیابی به جمعی از بهترین پیج های تبلیغ کننده
  • شناخته شدن برند و کسب و کارتان
  • تبلیغی بسیار سودمند و مقرون به صرفه با کمترین بودجه
  • رسیدن به اهداف تعیین شده در کمترین زمان توسط پیج های اینفلوئنسرها

هدف از تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست ؟

تبلیغات هدفمند : یکی از مهم ترین اهداف تبلیغات گسترده اینستاگرام تبلیغات هدفمند و موفقیت امیز می باشد. فردی که درخواست تبلیغات گسترده اینستاگرام را می دهد می خواهد برند و کسب و کارش در کوتاهترین زمان بیشترین معروفیت و محبوبیت را پیدا کند.

اعتبار و برندینگ: با انتشار تبلیغات خود در پیج های معتبر و معروف می توانید برندینگ و اعتبار کسب و کارتان را افزایش داده و رونق ببخشید.

جذب دنبال کننده: جذب مخاطب بیشترزمانی قابل انجام است که تبلیغی جذاب داشته باشیم و در پیج های معتبر و مشهور تبلیغ شوند.

تبدیل دنبال کننده به مشتری : با افزایش کیفیت و کارایی برند خود و معرفی کامل آن  می توانید دنبال کنندگان خود را به مشتری دائمی تبدیل نمایید.

تبلیغات نمایشی : صفحه تبلیغاتی خود را با یک بند تبلیغاتی جذاب و مشتری پسند تبدیل نمایید.

هدف از تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست

تبلیغات گسترده اینستاگرام به صورت پست

تبلیغات گسترده در اینستاگرام به صورت پست شامل دو نوع می باشد یکی پست به صورت ویدئو و کلیپ باشد و دومی پست تبلیغی به صورت تک عکس یا آلبومی از عکس ها باشد. شمارش و هدف گذاری این نوع از پست ها اگر ویدئو باشد باتوجه به بازدید ویدئو و اگر تصاویر باشد باتوجه به ایمپرشن تصاویر محاسبه می گردد. این نوع از تبلیغات توسط ادمین های پیج های تبلیغاتی و در ساعت زمانی مشخص که حجم بازدید کنندگان زیادی در آن زمان آنلاین باشند انجام می گیرد.

تبلیغات گسترده اینستاگرام به صورت پست یکی از بهترین روش های تبلیغات گسترده اینستاگرام است زیرا بازخورد وتوجه بیشتری نسبت به سقف تعیین شده در اکسپلور اینستاگرام دارد.

تبلیغات گسترده اینستاگرام به صورت پست

تبلیغات گسترده اینستاگرام با توجه به استوری

این نوع از تبلیغات گسترده اینستاگرام به دو نوع تقسیم بندی می شوند تبلیغات گسترده استوری اینستاگرام با تگ لینک و بدون لینک.

زمانی که می خواهید برای نصب یک اپلیکیشن یا افزایش ورودی وب سایت یک فروشگاه اقدام به جذب فالوور کنید از استوری های لینک دار استفاده خواهید کرد . استوری های بدون لینک نیز گزینه ای مناسب برای افزایش اگاهی کاربران نسبت به محصولات و کالاهای برند می باشد. این نوع از تبلیغ در اینستاگرام  می تواند روشی جالب در جهت افزایش نرخ تبدیل برند 0ها و افزایش آگاهی به آن ها باشد.

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز