تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پناه ادز
28 دی 1399

آژانس دیجیتال مارکتینگ پناه با ارائه راهکار های خلاقانه در زمینه تبلیغات در اینستاگرام آماده ارائه خدمات در زمینه تبلیغات اینستاگرام است. شناخت تبلیغات مناسب اینستاگرام و اجرای کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام با توجه به کسب و کار شما از اهمیت بسیاری برخوردار است.تبلیغات در اینستاگرام

 

تبلیغات در اینستاگرام چیست

یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی که کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می کنند اینستاگرام است. در این شبکه اجتماعی بیش از 30 میلیون ایرانی فعالیت می کنند. سهم بسیار زیادی از این آمار مربوط به کسب و کارها در اینستاگرام می باشد. این کسب کارها با تبلیغات در اینستاگرام توانسته اند برند خود را محبوب سازند.

تبلیغات در اینستاگرام با توجه به پربازدید بودن آنها واکنش تقریبا 75% درصد از کاربران را به دنبال داشته باشد. شاید خود شما نیز جز افرادی باشید که حداقل یک بار خرید از اینستاگرام را تجربه کرده باشید.
اما علت موفق بودن پیج های کسب و کار اینستاگرامی چیست ؟

تبلیغات درست و اصولی در اینستاگرام علت و دلیلی محکم برای موفقیت کسب و کارهای اینستاگرام است. البته برخی دیگر از پیج های اینستاگرام نیز انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام را شاید امتحان کرده باشند اما نتیجه دلخواه را نگرفته اند . شما می توانیدبا روش اصولی و بهتر تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید و بهترین تبلیغات اینستاگرامی مناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینستاگرام می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

تبلیغات در اینستاگرام چیست

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست و می تواند سبب موفقیت کسب و کارها در اینستاگرام شود البته این تبلیغات باید از روش اصولی و درستی انجام شود وگرنه هر تبلیغی در اینستاگرام منجر به موفقیت و جذب فالوور زیاد فروش بهتر نخواهد بود. جهت موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی باید به چند اصل مهم توجه ویژه داشته باشید. این اصول عبارتند از :

  •  پیج تبلیغ کننده باید فالوور های زیادی داشته باشد.
  • پیج فیک و تقلبی نباشد و با پیج های کسب و کار نرخ تعاملی خوبی داشته باشد.
  • بهتر است پیج تخصصی باشد.
  • فالوور های مشترک کمتری داشته باشند.

تبلیغات در اینستاگرام دارای اهمیت فراوانی است به صورتی که از نظر آماری تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. شبکه اجتماعی اینستاگرام جایگاه بسیار خوبی در کشف محتواهای جدید دارد. برای رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار ،فروش و آگاهی از برند تبلیغات در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد.

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

تبلیغات در پیج های پربازدید و با فالووئر بالا در اینستاگرام بسیار خوب است اما در برخی موافق نمی تواند انتظارات شما را برآورده کند.

جهت داشتن تبلیغات هدفمند در اینستاگرام در ابتدا باید هدف و خواسته خود در تبلیغات در اینستاگرام را مشخص نمایید وسپس کمپین اینستاگرامی خوبی را طراحی و اجرا نمایید. برای رسیدن به خواسته و هدفمند کردن تبلیغات خود در اینستاگرام باید از پیج های بزرگ و معروف اینستاگرامی جهت اطلاع رسانی و پروموت تبلیغات خود استفاده نمایید. در کمپینی که طراحی کرده اید اینفلوئنسرها بازیکنان اصلی می باشند.
شما باید به عنوان مدیر کمپین تبلیغات در اینستاگرام به آنها پست خوبی نمایش داده و در زمان مناسب انها را وارد بازی کنید تا نتیجه موفقیت آمیزی را بدست بیاورید. بهتر است برای این کار یک مشاور داشته باشید تا راهنمایی تان کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ پناه مجری تبلیغات هدفمند اینستاگرام است. برای تبلیغات هدفمند می توانید با ما تماس بگیرید.

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام که به آن تبلیغات ویدئویی اینستاگرام نیز گفته می شود نوعی از تبلیغات می باشد که در آن با استفاده از ویدئو و کلیپ تبلیغات مورد نظر را در پیج های با فالوور بالا و معروف انجام می پذیرد.
برای این گونه از تبلیغات باید یک کلیپ یا ویدئو 60 ثانیه ای با متن که اثر بخشی بسیار زیاد و بالا داشته باشد را در پربازدید ترین پیج ها به اشتراک بگذارید. و این ویدئو به عنوان پستی اینستاگرامی بیننده های خیلی زیادی خواهد داشت . هدف از تبلیغات بازدیدی یا ویدئویی اینستاگرام دیده شدن کامل کلیپ یا ویدئو و معرفی کسب و کار می باشد.
هزینه این گونه از تبلیغات در اینستاگرام را بر معیار تعداد بازدید ها تعیین می کنند.

تبلیغات واینر اینستاگرام

واینر در اینستاگرام افراد بامزه ای هستند که با ساخت تیتر ها و کلیپ های بامزه و سرگرم کننده سعی در جذب فالوور و بازدید کننده بیشتر دارند.
موضوع و سوژه این مدل از کلیپ ها می تواند تنوع زیادی داشته باشد و کاربران اینستاگرام بر اساس میزان بامزه بودن و جذابیت آنها بهترین را انتخاب می کنند.
تبلیغات واینر در اینستاگرام نیز به نوعی از تبلیغات گفته می شود که می توان به وسیله پیج های واینر و با زمینه شوخی و طنز انجام داد.
در بسیاری از موارد نشان می دهد که این مدل از تبلیغات بازدید بسیار زیادی را داشته است.

تبلیغات استوری در اینستاگرام

نوعی دیگر از تبلیغات در اینستاگرام که کارایی بالایی دارد وافراد زیادی از آن بازدید می کنند تبلیغات استوری اینستاگرام می باشد. تبلیغات استوری اینستاگرام به دلیل توجه بالای مخاطب و امکان قرارگیری لینک پیج در استوری تاثیر بسیار بالایی در معرفی دارد. میزان تعرفه این نوع از تبلیغات اینستاگرامی نیز بر پایه میزان بازدید ها است.
برای تبلیغات در استوری ابتدا باید عکس یا ویدئو شما در استوری قرار بگیرد و سپس می توان تبلیغ پیج اینستاگرامی خود را در استوری به صورت لینک آورد.

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام را می توان به عنوان هدفمندترین تبلیغات اینستاگرامی نام برد. در تبلیغات اسپانسر اینستاگرام پست یا استوری مد نظر شما به همراه علامت ریز Sponsored در بین سایر پست ها و استوری های سایر کاربران گذاشته می شود تا مورد بازدید حجم زیادی از فالوور ها قرار گیرد . تبلیغات اسپانسری اینستاگرام می تواند توجه کاربران را به خود جلب نموده و از دید آنها پنهان نشود.

تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام

تبلیغات اینفلوئنسر در اینستاگرام با تبلیغات از طریق افراد مشهور در اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن پیج کسب و کار خواهد داشت.
به خاطر حجم بالای فالووئرهای این نوع از پیج ها و بازدید روزانه فالووئرها از پیج های اینفلوئنسر این نوع از تبلیغات کاربری و موفقی بسیار بالایی خواهد داشت.
مردم به این افراد معروف علاقه بسیار بالایی دارند و به صورت روزانه فعالیت های آنها را در اینستاگرام دنبال می کنند. کسب و کارها می توانند با معرفی خوب از طرف یکی از این اینفلوئنسرها موفقی بسیار بالایی داشته باشند.

تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام

تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام نوعی از تبلیغات اینستاگرامی است که بر اساس تعداد ایمپرشن ها (Impression) ارزیابی می گردد.

منظور از ایمپرشن، تعداد کل دفعاتی می باشد که یک پست دیده می‌شود. برای مثال اگر یک پست اینستاگرامی توسط ۲۰۰۰ بازدید کننده مختلف بازدید شود و هر کدام از آنها ۲ بار آن پست را ببینند در این حالت ایمپرشن پست به ۴۰۰۰ بازدید خواهد رسید . هر چه ایمپرشن یک پست بالاتر رود نشان دهنده اهمیت پست و همچنین میزان بالای جذابیت و کیفیت پست می باشد.
ایمپرشن ها در بازاریابی و تبلیغات موبایلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که تبلیغ کسب و کار یک پیج که می تواند شامل عکس یا ویدیو به همراه با متن، با بیشترین تاثیر و اثر‌بخشی در پیج‌ های مشهور و پربازدید به صورت پست اینستاگرام نمایش داده می‌شود تبلیغات ایمپرشن انجام می پذیرد.

جهت اطلاع از تعرفه تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. به صورت معمول میزان تعرفه تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام که با محتوای عکس است ،به ازای بازدید محاسبه می شود. میزان عکس ها در این مبلغ تفاوتی ندارد می تواند تک عکس باشد یا به صورت آلبوم عکس ارائه شود.

تبلیغات ریچ اینستاگرام

تبلیغات ریچ در اینستاگرام به نوعی از تبلیغات در اینستاگرام گفته می شود که بر معیار تعداد ریچ در اینستاگرام تعیین می گردد.

ریچ به تعداد دفعاتی که یک پست توسط بازدید کنندگان خاص و یا منحصر به‌فرد بازدید می شود، گفته می‌شود. به طور مثال اگر یک پست توسط ۲۰۰۰ بازدید کننده مختلف دیده شود و هر بازدید کننده هر چند بار پست مورد نظر را ببینند. ریچ آن برابر با ۲۰۰۰ خواهد بود .در تبلیغات ریچ اینستاگرام تعداد دفعاتی که کاربر آن پست را مشاهده می کند هیچ گونه تاثیری در تعداد ریچ نخواهد داشت . نمایش تعداد دقیق مخاطبان محتوا بر اهمیت تبلیغات ریچ اینستاگرامی می افزاید.

با تبلیغات ریچ اینستاگرام، آگهی کسب و کار شما که می تواند شامل عکس یا ویدیو به همراه متن، با بیشترین تاثیر و اثر‌بخشی در پیج‌های مشهور و پربازدید به صورت پست اینستاگرام نمایش داده می‌شود. تعرفه تبلیغات ریچ در اینستاگرام با محتوای عکس، براساس بازدید می‌باشد. تعداد عکس ها بر تعرفه هیچ تاثیری نخواهد داشت خواه تک عکس باشد و یا آلبومی از عکس ها باشد.

چگونه تبلیغات اینستاگرام موثری با توجه به کسب و کار خود داشته باشیم ؟

همه افراد به این موضوع اشراف کامل دارند که بدون تبلیغات موثر کمتر کسب و کاری را می توان یافت که به موفقیت بالا برسد . بنابرین اکثر کسب و کارهای اینترنتی به این موضوع می پردازند که چگونه تبلیغات موثری با توجه به کسب و کار خود داشته باشند .

برای همه کسب و کارها نمی توان نسخه ای واحد را تجویز نمود زیرا روش های مختلفی وجود دارد که برای هر کسب و کار یک از انها مناسب تر می باشد.

در ادامه به چند مورد موثر در تبلیغات اینستاگرام در کسب و کار ها اشاره خواهیم نمود :

  •  جهت تبلیغات موثر ابتدا باید اندازه کسب و کارتان را در نظر بگیرید.
  • مشتریان و بازدید کنندگان خود را بشناسید.
  • انجام تبلیغات موثر برای جذب مشتری نیاز به پرداخت هزینه دارد.
  • از فضای مجازی غافل نشوید و با استفاده از روش های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کسب و کارتان را معرفی نمایید.
  • یک مزیت و ویژگی خاص را برجسته سازی کنید.
  • جهت تبلیغات موثر برای جذب مشتری بسیار فعالیت نمایید.

فاکتور های انتخاب پیج برای تبلیغات اینستاگرام

از جمله شبکه های بسیار پرطرفدار در ایران که بالای 30 ایرانی آن را استفاده می کند می توان به اینستاگرام اشاره داشت. از مهم ترین فاکتورهای انتخاب پیج برای تبلیغات در اینستاگرام می توان به مواردی از قبیل موارد زیر اشاره داست.

  •  تخصصی بودن پیج ها

بهتر است تا محصول مورد نظر را به پیج هایی بدهید که تبلیغات محصولاتی مانند محصول شما را انجام می دهند مثلا اگر لوازم دکوری است تبلیغات اینستاگرام به پیجی بدهید که تبلیغ لوازم اکسسوری منزل دارد نه فروشگاه لباس و با مواد غذایی

  • فالووئر فیک نداشته باشد

هدف از انجام تبلیغ دیده شدن و شناخته شدن است بهتر است پیج هایی را انتخاب نمایید که فالووئر فیک نداشته باشد. زیرا تاثیر گذار و نتیجه بخش نخواهد بود. ساده ترین راه کار برای تشخیص فالووئر فیک و اصلی علاوه بر تعداد لایک ها و کامنت ها مشاهدی دنبال کننده های پیج است در صورتی که در بین فالووئرها تعداد زیادی اکانت خارجی و یا بدون تصویر وجود داشته باشد یعنی این پیج فالووئر فیک دارد و تبلیغ در آن فقط هدر دادن پول است.

  •  میزان فعالیت کاربران در پیج

میزان فعالیت کاربران در پیج یکی از معیارهای مهم برای تعیین کیفیت یک پیج اینستاگرامی است. در واقع تعداد لایک ها و پست ها و اشتراک گذاری آن ها به این معنی است که تبلیغات بازخورد بیشتری دارد.

  • کیفیت محتواهای تولید شده

مهم ترین عامل برای این که یک پیج اینستاگرام دنبال کننده واقعی داشته باشد به نوع و کیفیت محتوای تولید شده مربوط است. پس محتوای جذاب و باکیفیت می تواند باعث بالا رفتن تعداد فالووئر و فعالیت کاربران شود در غیر این صورت تبلیغ در سایت ها و پیج هایی که مضمون و محتوای جالبی ندارند فقط هدر دادن سرمایه است.

با توجه به مواردی که گفته شد امروز اینستاگرام بستر مناسبی برای فروش محصولات و شناخته شدن بیشتر شده است با داشتن و گرداندن پیج های پر محتوا و سالم می توانید به راحتی در کنار میلیون ها افراد فعال در این شبکه به راحتی کسب درآمد نمایید.

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز