چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

ادمین پناه ادز
26 فروردین 1400

اینستاگرام جز شبکه های اجتماعی پر طرفدار است که افراد زیادی در آن کسب در آمد می کنند. این افراد با افزایش فالوور می توانند میزان درآمد خود را بیشتر کنند. به همین دلیل بازار خرید فالوور در اینستاگرام بسیار داغ است. افراد زیادی هستند که بدون داشتن آگاهی دست به چنین کارهایی میزنند بدون آنکه از تاثیرات و معایب آن اطلاعات کافی داشته باشند.

چرا نباید فالوور فیک بخریم

در ادامه درباره فالوور فیک صحبت خواهیم کرد تا اطلاعات مفید و کاربردی را به شما منتقل کنیم. پس اگر در اینستاگرام صاحب اکانت بیزنسی یا عمومی هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما باشید.
مهمترین نکته ای که در این خصوص وجود دارد مربوط به کاهش میزان اعتبار باوجود فالوور فیک است. کاهش میزان اعتبار تا مدت ها می تواند بر روی پیج آثار مخربی همچون کاهش نمایش پست یا استوری و عدم نمایش در اکسپلور را به دنبال داشته باشد.
افرادی که می خواهند در طول یک مدت زمان کوتاه به فالوورهای بالا برسند دست به خرید فالوورهای فیک می زنند. اما به هیچ وجه با این روش نتیجه نخواهند گرفت. علاوه بر نتیجه نگرفتن، تاثیراتی منفی بر روی اکانت شما باقی می گذارد. در ادامه به نکته های مهم مربوط به فالوور فیک می پردازیم.

نکات مهم فالورر فیک

اولین نکته مهمی که وجود دارد آن است که برخی افراد ادعا می کنند فالوورهای واقعی می فروشند. در صورتی که هیچ گونه فالوور واقعی وجود ندارد و تنها یک میزان عدد به شما فروخته می شود. بنابر الگوریتم اینستاگرام که با توجه به افزایش میزان فالوور باید مقدار لایک و کامنت نیز افزایش پیدا کند. در غیر این صورت اعتبار پیج کاهش می یابد و مشخص می شود فالوورهای اکانت شما فیک هستند.

نکات مهم فالورر فیک 
از طرفی فالوورهای فیک به دلیل اینکه واقعی نیستند لایک و کامنتی را نخواهند داشت، پس باعث تاثیرات منفی بر روی نرخ تعامل خواهند داشت. به مرور زمان این روند لایک و کامنت نسبت به فالوورها باعث دیده نشدن پست و استوری در صفحه اکسپلور خواهد شد.
به دلیل فیک بودن فالوورها، هیچ تعاملی با آنها نخواهید داشت. این مورد باعث می شود که میزان تعامل پست در دقایق اولیه انتشار پست کاهش پیدا کند و اینستاگرام با توجه به الگوریتم خود، پست را به میزان کمتری از فالوورها نمایش می دهد.
قطعا شما هم آگاه هستید که امروزه برای سفارش تبلیغات اینستاگرام به پیج های عمومی، ابتدا نرخ تعامل و میزان لایک را با توجه به مقدار فالوور بررسی می کنند. اگر این مقادیر با یکدیگر هماهنگ نباشد متوجه فیک بودن فالوور خواهند شد. در برخی اوقات به دلیل آگاهی مردم از شبکه های اجتماعی به راحتی اکانت هایی با فالوور فیک قابل شناسایی هستند و حتی اگر محتوای پیج را دوست داشته باشند ترجیح به ترک و آنفالو کردن میگیرند.

فالور فیک
بهترین روش برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام با روش های اصولی و قانونی است. زیرا بیشترین اعتبار و ارزش را به اکانت شما می دهد و حتی دیگرام متوجه واقعی بودن فالوورهای شما خواهند شد. سپس به صفحه و محتوای شما اعتماد می کنند و حتی به دیگران نیز معرفی خواهند کرد. به همین صورت فالوورها به مرور زمان افزایش پیدا خواهد کرد.
اگر چه اینستاگرام الگوریتم های سخت برای این شبکه اجتماعی طراحی کرده تا شخصی نتواند خلاف قوانین عمل کند اما راه های ساده ای نیز برای مخاطبان خود قرار داده تا همه بتوانند با تولید محتوای جذاب و موارد دیگر نسبت به افزایش فالوور اقدام کنند. پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ وجه از فالوورهای فیک استفاده نکنید زیرا باعث از بین رفتن اکانتتان خواهد شد. امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشد و شما را در جهت انتخاب راه درست هدایت کند.

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز