تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پناه ادز
28 دی 1399

این روزها تبلیغات در اینستاگرام بسیار رواج پیدا کرده و با توجه به مخاطبان میلیونی این شبکه اجتماعی در کشورمان تبلیغات حاصله بسیار پربازده می باشد. این روش تبلیغی به عنوان یکی از متداول ترین و و موثر ترین روش تبلیغات در دنیای مجازی شناخته می شود و جهت معرفی و شناخته شدن هرچه بهتر کسب و کار ها بسیار تاثیرگذار است.

بازدهی تبلیغات در اینستاگرام بسیار خوب بوده و در مقایسه با روش های معمول هزینه کمتری نیز دارد. برای افزایش اطلاعات خود در این زمینه تعرفه تبلیغات در اینستاگرام لطفا با ماهمراه شوید.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

یکی از مهم ترین مباحث مربوط به تبلیغات در اینستاگرام بحث تعرفه تبلیغات است. اگر می خواهید کسب و کار خود را در فضای اینستاگرام تبلیغ نمایید باید به دنبال صفحات و پیج هایی بگردید که با داشتن بازدید کنندگان واقعی بیشمار مناسب ترین تعرفه را نیز به شما اعلام می کند با این کار هم تبلیغات خوبی خواهید داشت و هم هزینه کمتری پرداخت می کنید.

برای پربازده بودن تبلیغات باید زمان مناسب را برای تبلیغات پیج خود انتخاب نمایید برای رسیدن به موفقیت بهتر است از پیج هایی که مجری تبلیغات در اینستاگرام می باشند کمک بگیرید.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس نوع تبلیغ مشخص می شود و تعرفه این تبلیغات بر اساس اینکه توسط استوری ،پست ،اینفلوئنسر یا اسپانسرینگ انجام شود متفاوت خواهد بود. در برخی از مواقع نیز تبلیغات اینستاگرام بر اساس نوع محتوا شامل تصویر یا ویدئو قیمت گذاری می گردد.

تعرفه تبلیغات پست در اینستاگرام

تبلیغات در پست اینستاگرام به صورت ویدئو و کلیپ یا تصویر ( تک عکسی یا آلبوم عکس ها ) انجام می شود در کنار ویدئو یا عکس متنی الهام بخش و تاثیرگذار نیز آورده می شود که بر روی مخاطب تاثیر بگذارد. جهت تبلیغات این پست باید در پیج های پربیننده مانند صفحات سلبریتی ها،هنر یا آشپزی گذاشته شده و تبلیغ گردد معمولا هزینه تبلیغات به صورت ساعتی محاسبه می گردد. شما می توانید از یک پکیج تبلیغاتی نیز استفاده نمایید یعنی همزمان تبلیغ خود را در 10 تا 50 پیج انجام دهید که تعرفه متفاوت خواهد داشت.

برای مثال تعرفه تبلیغات در اینستاگرام برای هر پست در صفحات مد و زیبایی اینستاگرام به صورت روزانه در 8 پیج که میانگین فالوور 5.3 را دارند 1350000 هزار تومان می باشد. یا در پیج آشپزی تعرفه تبلیغات به صورت همزمان در 8 پیج با بازدیدکننده ای بالغ بر 6 میلیون مبلغی معادل 1550000 می باشد.

تعرفه تبلیغات پست در اینستاگرام

تعرفه تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات در استوری در اینستاگرام به دو صورت تگ کردن لینک و بدون لینک انجام می شود. تبلیغات کسب و کار شما در استوری صفحه های پر بازدید اینستاگرامی با میلیون ها فالوور با تگ آدرس پیج شما قابل انجام است. ویدئو یا عکسی از تبلیغات پیج شما در استوری پیج های معروف و مشهور نمایش داده می شود و بسیار پربازده خواهد بود.

معمولا تعرفه تبلیغات در استوری اینستاگرام بر اساس بازدید و ویو استوری تعیین می گردد.

برای مثال تعرفه تبلیغات در اینستاگرام برای بازدید استوری که 100000 باشد تعرفه تبلیغات آن 725000 تومان می باشد یا اگر بازدید یا ویو استوری در پیجی معروف به 500000 برسد تعرفه تبلیغات استوری آن برابر با 3000000 تومان است.

تعرفه تبلیغات اسپانسرینگ در اینستاگرام

تعرفه تبلیغات اسپانسرینگ در اینستاگرام که که به آن تبلیغات پرموت اینستاگرام نیز گفته می شود بر اساس ریچ ،کلیک و بازدید آن محاسبه می گردد. این نوع از تبلیغات به صورت مستقیم و توسط خود شبکه اینستاگرام انجام می شود.

در ادامه به صورت نمونه چند تعرفه تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام را ذکر می کنیم :

تعرفه تبلیغات اینستاگرام بر اساس ویو بریاپه هر 10000 سفارش شامل 350 تا 700 تومان می باشد . در هر 50000 ریچ در اینستاگرام تعرفه تبلیغات بالغ بر 40 تا 80 تومان خواهد بود و تعرفه تبلیغات بر اساس هر 1000 کلیک در حدود 2000 تا 5000 تومان می باشد.

تعرفه تبلیغات ایفلوئنسر در اینستاگرام

تبلیغات در اینفلوئنسر مارکتینگ یا پیج افراد مشهور و سلبریتی در اینستاگرام یکی از بهترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی در شبکه اینستاگرامی می باشد.

این مدل از تبلیغات میزان فروش و بازدهی پیج شما را چندین برابر ارتقا خواهد داد.

اینفلوئنسر های اینستاگرامی شامل هنرمندان ،مدل ها ،آشپز های معروف و کمدین ها می باشند که دنبال کنندگانی چند صد هزاری و در برخی از مواقع میلیونی دارند. شما می توانید با تبلیغات اینفلوئنسری بازدهی بسیاری از پیج کسب و کاری خود داشته باشد.

در ادامه چند مورد از تعرفه تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرامی را ذکر خواهیم کرد :

پیج گردشگری با دنبال کننده ای بالغ بر 1.2 میلیون در صورت تبلیغ دائمی تعرفه تبلیغات آن از 2میلیون شروع می شود.

همچنین پیج آشپزی با 3.7 میلیون دنبال کننده  با تعرفه ای حداقل 3 میلیون تبلیغ دائمی از کسب و کار شما خواهد داشت.

در صفحه های که اینفلوئنسر هایی با موضوع سبک زندگی دارند می توانید با حداقل 3 میلیون تومان تبلیغ دائمی داشته باشید. معمولا برای این پیج ها بازدید کنندگانی در حدود 2.4 میلیون وجود دارد.

طبق آمار رسمی روزنامه صبح ایران یک چهره شناخته شده با بازدید کننده ای بالغ بر 2 میلیون تعرفه تبلیغاتش چیزی در حدود 8 تا 10 میلیون می باشد. در این گونه از تبلیغات تعداد دنبال کنندگان ملاک اصلی در تعیین نرخ تبلیغ محسوب می گردد.

همچنین با توجه به قابلیت‌ شبکه اینستاگرام  عکس، ویدئو، استوری که اشتراک گذاشته می شود و حتی مدت زمانی که تبلیغ در صفحه می‌ماند، متغیر می باشد. تعرفه تبلیغات نیز بر اساس این متغیر بودن عوامل تغییر خواهد نمود.

در مورد تعرفه تبلیغات اینفلوئنسرها در اینستاگرام یک کارشناس فروش شبکه ای چنین گزارش می دهد که :تعرفه تبلیغات بر اساس مبنای طبقه بندی افراد مشهور اینستاگرامی تعیین می گردد. اینفلوئنسر های اینستاگرامی معمولا به دو دسته میکرو اینفلوئنسر با دنبال کننده ای بالغ بر 100 هزار نفر و بالاتر و ماکرو اینفلوئنسر با دنبال کننده ای در حدود یک میلیون و بالاتر  تقسیم بندی می شوند. در تعرفه تبلیغات اینفلوئنسر ها اینستاگرامی بازدید ساعتی بسیار مهم می باشد.

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز