تبلیغات استوری اینستاگرام

ادمین پناه ادز
28 دی 1399

تبلیغات استوری اینستاگرام یکی از محبوبترین روش های تبلیغات در اینستاگرام است که به دلیل ویژگی های خاصی که در این نوع تبلیغات وجود دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه با تبلیغات استوری اینستاگرام و روش های موفقیت در تبلیغات استوری اینستاگرام بیشتر آشنا می شوید.

شاید شما نیز جز افرادی هستید که بلافاصله پس از ورود به شبکه اجتماعی اینستاگرام علاقه به بازدید استوری ها دارید. اینستاگرام امکان ویژه ای در اپلیکیشن خود قرار داده است که کاربران بتوانند فیلم ها، تصاویر و متن های خود را بصورت داستان با سایر دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. طبق تحقیقات بازاریابی دیجیتال و محققان اینستاگرام چیزی در حدود 70% از کاربران بلافاصله پس از بازکردن اینستاگرام، استوری ها را چک می کنند سپس به دنبال تماشای پست های اینستاگرام می روند. بنابرین تبلیغات در استوری اینستاگرام بسیار سودمند و مفید بوده و یکی از بهترین روش ها برای نمایش تبلیغات می باشد.
تبلیغات استوری اینستاگرام برای معرفی و شناخته شده کسب و کارها فرصت بسیار خوبی می باشد و سبب افزایش شناخت افراد نسبت به این پیج ها و کسب دنبال کننده و مشتری بیشتر خواهد شد.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

تبلیغات استوری اینستاگرام چیست ؟

تبلیغات در استوری اینستاگرام معمولا در پیج های بزرگ و شناخته شده اینستاگرام انجام می شود. این نوع از تبلیغات بازدهی بسیار مطمئن تر و بهتری دارد. برای تبلیغات استوری اینستاگرام شما نیاز به ویدئو یا عکس از تبلیغ محصول یا کسب و کار خود دارید. استوری شما باید سایز مخصوصی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل داشته باشد.
ایجاد متن برای توضیح بیشتر و الهام بخشی و تاثیرگذاری بهتر بر مخاطب نیز ممکن است در برخی عکس ها یا ویدئو ها گذاشته شود. درج متن در تبلیغات استوری اینستاگرام علاوه بر تاثیرگذاری بیشتر و الهام بخشی می تواند به عنوان یک بنر تبلیغاتی عمل کرده و از مخاطبان دعوت به عمل اورد تا بیشتر کسب و کار و محصول شما را بشناسند.

تبلیغات در استوری اینستاگرام به دو صورت ممکن است انجام شود. دسته اول مربوط به استوری های تبلیغاتی است که لینک پیج مورد نظر بر روی آن استوری درج نمی گردد. اما دسته دوم با تگ لینک پیج کسب و کاری در استوری اینستاگرام به همراه بنر تبلیغاتی انجام می گیرد.

تبلیغات استوری اینستاگرام چیست
در اینجا این سوال مطرح می شود که آیا تبلیغات در استوری اینستاگرام برای همه کسب و کارها مناسب می باشد یا خیر ؟
در پاسخ به این سوال باید این چنین عنوان کرد که تبلیغات با این روش برای عده ای از افراد و کسب و کارها که شرایط بخصوصی دارند مناسب تر می باشد از جمله :

  •  کسب و کارهایی که می خواهند تبلیغاتشان در کوتاهترین زمان ممکن در معرض دید دنبال کنندگان قرار گرفته و به سمع و نظر آنها برسد.
  • تبلیغات در استوری اینستاگرام بیشتر در کمپین های تبلیغاتی کاربرد دارد بدین ترتیب که جهت دعوت افراد و پیج های مختلف به حضور در کمپین های تبلیغاتی مناسب ترین روش استوری است.
  • جهت جذب فالوور واقعی و دعوت از افراد مختلف برای دنبال کردن شما بهترین گزینه می باشد.
  • در مواردی که نیاز به قرار دادن صفحه ورود وب سایت خاصی درپیجتان دارید، استوری بهترین مکان است.
  • در صورتی که پیجی بخواهد کانال تلگرام خود را شناخته تر کند بهترین روش استفاده از تبلیغات استوری اینستاگرام است.

جهت تبلیغات اصولی در استوری اینستاگرام باید مواردی را رعایت نمود از جمله:تبلیغات اصولی اینستاگرام

عکس استوری اینستاگرام باید به صورت عمودی گرفته شود و در سایر 16*9 باشد.

عکس های گذاشته شده در استوری اینستاگرام باید کیفیتی در حدود1067*600 داشته باشد.

نمایش ویدئو در استوری حداکثر باید 15 ثانیه باشد.
محتوای عکس ها در اینستاگرام در حدود 3 ثانیه نمایش داده می شود.
حداکثر سایز ویدئو باید 4گیگا بایت باشد.
حداکثر سایز فایل عکس می تواند 30 مگا بایت باشد.
نوع فایل ویدئو mp4 یا mov و نوع فایل عکس باید jpg یا png باید باشد.

تبلیغات استوری اینستاگرام چند مزیت مهم دارد از قبیل :

  •  ارسال پیام به صورت مستقیم به مخاطبان
  • ساعت نمایش تبلیغات به انتخاب خود فرد
  • امکان درج لینک

تعرفه تبلیغات استوری در اینستاگرام

تعرفه تبلیغات استوری اینستاگرام بر اساس میزان بازدید استوری تعیین می گردد. تعرفه بر اساس هر هزار بازدیدی تعیین می گردد که شما در زمان ثبت سفارش توافق نموده اید . مبلغ نهایی بر اساس تعداد بازدید نهایی از استوری تعیین می گردد.

تبلیغات استوری اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات کسب و کارها و محصولات در فضای مجازی می باشد. امروزه افراد و پیج های زیادی در زمینه این تبلیغات فعالیت دارند و روزانه در استوری پیج های بزرگ و معروف هزاران معرفی و تبلیغ برند ها انجام می شود. این تبلیغات معمولا با هزینه ای بسیار کمتر و با صرفه جویی در وقت انجام می شود.

معمولا تبلیغات استوری اینستاگرام در پیج های انجام می شود که دارای هزاران و در برخی مواقع دنبال کننده های میلیونی می باشند و به صورت لحظه به لحظه استوری های انها توسط دنبال کنندگان چک می شود.
درج لینک یا صفحه ورود به وب سایت در استوری بهترین گزینه می باشد.

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز