تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

ادمین پناه ادز
28 دی 1399

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام یکی از محبوب ترین و موثرترین تبلیغات اینستاگرام است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. تبلیغات بازدیدی اینستاگرام می تواند بر اساس بازدید پست ها و استوری ها باشد. و تعرفه تبلیغات بازدیدی اینستاگرام بر مبنای تعداد بازدید پرداخت شود.

امروزه یکی از پربازده ترین تبلیغات موجود، تبلیغات اینستاگرامی بازدیدی می باشد. این شبکه اجتماعی با بیش از 20 میلیون دنبال کننده ایرانی محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور مان نام گرفته است. تبلیغات در اینستاگرام بسیار پربازده بوده و کارایی بسیار بالایی را دارد. کسب و کارهای زیادی به وسیله تبلیغات در این شبکه اجتماعی توانسته اند رشد کنند و کسب کار خود را رونق بخشند.

تبلیغات در اینستاگرام تحت روش های متفاوتی از جمله پست ،استوری ،ایمپرشن ،اینفلوئنسر ،اسپانسرینگ و . . . انجام می شود. که هر کدام شرایط خاص خود را داشته و جهت تبلیغات با هر کدام باید تعرفه مشخصی پرداخت کنید.

اگر شما نیز کسب و کاری دارید که نیاز به شناخته شدن و تبلیغات دارد می توانید در پیج های اینستاگرامی تبلیغات سفارش دهید و با پرداخت هزینه ای به نسبت کمتر نتیجه ای موفق تر بدست بیاورید.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام چیست ؟

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام یا به اصطلاح تبلیغات ویو گفته می شود، نوعی از تبلیغات اینستاگرامی می باشد که معیار آن تعداد بازدید ها می باشد. منظور از بازدید یا ویو تعداد دفعات از بازدید یک پست می باشد. برای مثال اگر تعداد بازدید کنندگان یک پست 1000 نفر باشد و هرکدام از این افراد پست را دوبار ببینند تعداد ویو یا بازدید پست برابر با 2000 خواهد بود. اهمیت ویو یا بازدید در اینستاگرام این می باشد که نشان دهنده میزان جذابیت و کیفیت پست را نشان می دهد.

زمانی که در پیج های محبوب و مشهور اینستاگرامی با دنبال کننده میلیونی، پست تبلیغی شامل کلیپ یا عکس گذاشته می شود که همراه با متن و کپشن زیبایی نظر همه را جلب می کند ،تعداد بازدید ها و ویو های پست بالا خواهد بود.

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام چیست

بهترین تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

اگر می خواهید در اینستاگرام دیده شوید و تبلیغات شما بهترین بازدهی را داشته باشد پیشنهاد می کنیم از تبلیغات بازدیدی یا ویو اینستاگرم استفاده نماییم. ابتدا پست یا استوری تبلیغاتی پیج های کسب کار به نمایش گذاشته می شود و به ازای تمامی بازدید هایی که دریافت می شود باید هزینه پرداخت شود. این کار تا زمانی که به میزان بازدید مورد نظر برسد ادامه خواهد داشت.

بهترین تبلیغات بازدیدی اینستاگرام چند ویژگی اساسی دارد که عبارتند از :

  • دسته بندی موضوعی : تبلیغات محصول موردنظر باید در پیج هایی مخصوص و مرتبط با محصول شما یا کسب و کارتان به نمایش دربیایند.
  • نمایش بالا : شما می توانید تبلیغات و محتوای خود را با استفاده از تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به بیش از 20 میلیون کاربر نمایش دهید.
  • مدیریت بهینه هزینه ها : میزان هزینه ها در تبلیغات بازدیدی اینستاگرام بسیار کم می باشد بدین صورت که در این مدل تبلیغات به ازای هر بازدیدی که دریافت می شود هزینه ای ناچیز پرداخت می کنید. تمامی این بازدید ها و هزینه ها بسیار شفاف و مناسب می یاشند.

بازدهی تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام به عواملی همچون کیفیت و جذابیت تیزر و کلیپ تبلیغاتی ،جذابیت محصول یا خدماتی که قرار است انجام شود در پیج های مورد نظر و . . . بستگی دارد.

بهترین تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی پست اینستاگرام

تبلیغات بازدید پست اینستاگرام در واقع ویدئو یا عکس ( تکی یا آلبوم عکس ها ) می باشد که در حدود 60 ثانیه بوده و همراه با متن الهام بخش و پر محتوا در جهت جذب مشتری نمایش داده می شود.

معمولا این پست های تبلیغاتی در پیج های مشهور و معروف که دارای دنبال کننده بیشمار  می باشند ارسال می گردد. در واقع می توان گفت که تبلیغات بازدیدی پست اینستاگرام بسیار جذاب می باشد. طبق استراتژی های اینستاگرام میزان بازدید پست ها در اینستاگرام غیرقابل پیش بینی می باشد.

تبلیغات بازدید استوری اینستاگرام

معمولا روش تبلیغات بازدیدی استوری در اینستاگرام توسط افراد معروف و دارای فالوور بالادر اینستاگرام انجام می شود. به دلیل سختی این نوع از تبلیغات و دشواری هماهنگی و پیگیری آمار ،افرادی که این نوع از تبلیغات را انجام می دهند تعداد اندکی می باشند . این افراد معمولا به ازای هر بازدید استوری هزینه ای مشخص را دریافت می کنند.

در تبلبغات بازدیدی استوری اینستاگرام معایبی وجود دارد که در صورت رفع این معایب این روش تبلیغ روشی بسیار خوب و جذاب در جهت تبلیغات کسب و کارها می باشد. منظور از رفع معایب و مشکلات تغییر در امکانات و محدودیت های اینستاگرام نمی باشد بلکه راهکاری خلاقانه برای آن وجود دارد.

تبلیغات استوری اینستاگرام به دو صورت درج لینک و بدون لینک انجام می شود در روش درج لینک پیج کسب کار دنبال کنندگان می توانند با ورود به پیج اینستاگرامی درج شده از اطلاعات و تبلیغات آگاه شوند.

تعرفه تبلیغات بازدید استوری اینستاگرام

تعرفه تبلیغات بازدید استوری اینستاگرام از جمله ارزان ترین تبلیغات در فضای مجازی می باشد . برای این منظور استوری با درج لینک یا بدون درج لینک در جهت معرفی پیج کسب و کار در استوری صفحات پر بازدید به نمایش گذاشته می شود.

در این استوری ویدئو کوتاه یا عکس تکی و یا آلبومی از عکس ها به نمایش گذاشته می شود و پیج کسب و کار یا خدماتی مورد نظر به دنبال کنندگان معرفی می گردد . میزان تعرفه تبلیغات بازدیدی استوری برابر است با میزان بازدید و ویو استوری مورد نظر.

سوالات متداول تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام

1-            تبلیغات استوری در اینستاگرام به چه صورت انجام می شود ؟

در تبلیغات استوری اینستاگرام بنر تبلیغاتی پیج مورد نظر،که با بیشترین جذابیت و اثر بخشی آماده شده است در بخش استوری پیج های پرطرفدار نمایش داده می شود. معمولا تبلیغات استوری به صورت 24 ساعته می باشد اما ممکن است تبلیغات ساعتی هم سفارش داده شود. میزان بازدید و ویو استوری مورد نظر مبنای میزان موفقیت استوری می باشد.

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز