بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پناه ادز
23 فروردین 1400

تا حالا شده خسته از سرکار برگردید و اولین کاری را که انجام می دهید به سراغ گوشی خود بروید و در اینستاگرام چرخی بزنید؟ یا اینکه صبح زود که از خواب بیدار می شوید اول اینستاگرام خود را چک کنید؟ یا جز افرادی هستید که قبل از خواب زمان استفاده از شبکه های اجتماعی است؟ به راستی که تا به حال فکر کرده اید چه زمانی برای آپلود پست یا تبلیغات در اینستاگرام مناسب است؟ در ادامه درباره بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد تا متوجه اهمیت و تاثیرگذاری آن شوید.

بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام
به احتمال زیاد درباره فواید زمان مناسب تبلیغات اطلاعاتی دارید که تصمیم گرفته اید این مقاله را مطالعه کنید. زمانی که تبلیغات را در زمان درست آپلود کنید همان طور که اطلاع دارید بازدید بیشتری دریافت می کنید. با افزایش بازدید، احتمال جذب افراد بیشتر خواهد بود زیرا تعداد افراد بیشتری پست یا استوری شما را مشاهده کرده اند. بسیاری از کسب و کارهایی که در تبلیغات موفق نبوده اند به دلیل زمان نامناسب در تبلیغات بوده است. این افراد هیچ گاه مشکل خود را متوجه نمی شوند زیرا از قبل تحقیقاتی در این مورد نداشته اند.

چگونه بهترین زمان تبلیغات در اینستگرام را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام عوامل زیادی موثر هستند، پس تنها یک مورد عامل تعیین کردن آن نیست. در صورتی که تمام موارد را مورد بررسی قرار دهید به راحتی خواهید توانست بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام را پیدا کنید. در ادامه به عوامل مهم چگونه پیدا کردن بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام می پردازیم.

چگونه بهترین زمان تبلیغات در اینستگرام را پیدا کنیم

شناسایی مخاطب

اگر بدانید فالوورهای شما چه کسانی هستند راحت تر می توانید نسبت ساعات آزاد آنها مطلع باشید. زیرا زمان فعالیت آنها تا حد زیادی به زمان فعالیت و شغلشان بستگی دارد. به طور مثال اگر مخاطبان شما جز خانم های خانه دار باشند در طول روز ساعت آزاد بیشتری دارند یا اگر جز افراد شاغل باشند پس قطعا بعد از کارشان به اینستاگرام سر میزنند و فعال می شوند.

موضوع محتوای پیج

یکی از موردهای مهم دیگر در پیدا کردن بهترین زمان برای پست و استوری های تبلیغاتی، موضوع محتوای پیج است. هر موضوع می تواند ساعت خاص خود را برای بازدید داشته باشد. به طور محتوای پیج شما آموزشی است. بیشتر افراد در ساعات قبل از خواب علاقه ای به یادگیری یا دیدن محتوای آموزشی ندارند. پس به همین ترتیب ساعت های پایانی روز زمان مناسبی برای این نوع محتوا نیست.

آزمون و خطا

آزمون و خطا از جمله مواردی است که برای پیدا کردن بهترین زمان انتشار پست مناسب است. زمانی که در ساعات مختلف پست های خود را منتشر می کنید از هر کدام بازخوردهای متفاوتی را به دست می آورید. بنابراین با مقایسه بازخوردهایی که به دست اورده زمان تبلیغات در اینستگرام اید می توانید بهترین زمان را تعیین کنید.
مورد دیگری که وجود دارد، می توانید از فالوورهای خود نظر سنجی کنید. از آنها بخواهید ساعت موردنظر خود را با شما به اشتراک بگذارند یا با طراحی سوال های خلاقانه از آنها بپرسید در چه زمان هایی در اینستاگرام فعال می شوند. سپس همان زمان را برای تبلیغات انتخاب کنید.
توجه!
با عرضه نرم افزارهای مختلف قابلیت های کاربردی متعددی در اختیار کاربران قرار گرفته است. طبق بررسی هایی انجام شده ابزارهایی وجود دارند که می توان با توجه به آنها بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را شناسایی کرد. این ابزارها اطلاعات مفیدی از جمله بیشترین زمان فعالیت مخاطبان را به شما خواهند داد. از طرفی استفاده از این نرم افزارها و ابزارها کار چندان سختی نیست و حتی استفاده از آنها رایگان است. پس توصیه می کنیم این فرصت را از دست ندهید و اگر تا به حال زمان مناسب خود را برای انتشار پست و استوری به منظور تبلیغات پیدا نکرده اید، از آنها استفاده کنید.
فراموش نکنید که پست ها باتوجه به ماهیتی که دارند در ساعات مختلف روز منتشر می شوند. به طور مثال اگر می خواهید عکس غذا را منتشر کنید بهترین زمان در ساعات قبل از صرف شام یا ناهار است. زیرا مخاطب را ترغیب به سفارش خواهد کرد. پس در اولین موقعیت باید با توجه به راه و روش های گفته شده ساعت مناسب برای تبلیغات را پیدا کرد، سپس تبلیغ خود را در پیج های مناسب منتشر کرد.

همان طور که در این مقاله پرداختیم برای پیدا کردن بهترین زمان انتشار پست یا استوری تبلیغاتی باید نوع مخاطبان خود را تشخیص بدهید. ساعات آزاد و فعالیت انها را حدس بزنید و پیدا کنید. با پیدا کردن جواب این سوال ها می توان به بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام دسترسی پیدا کرد.
پس بی تردید بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام ابتدا مرتبط به فالوورهای شما و سپس به نوع محتوا بستگی دارد. اگر طبق موارد گفته شده در مقاله پیش بروید بازخورد مثبتی را به دست می آورید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و با خواندن آن بتوانید راه درست را برای خود انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز