مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام

ادمین پناه ادز
28 دی 1399

آژانس دیجیتال مارکتینگ پناه مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام است. در ادامه با اصطلاح مجری مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام بیشتر آشنا می شوید.

اینستاگرام به عنوان تاثیرگذار ترین شبکه در فضای مجازی، ایرانیان زیادی را به خود جذب کرده است و روزانه تبلیغات موجود در آن مورد بازدید میلیون ها نفر قرار می گیرد. بسیاری از کسب و کارها در فضای مجازی و بخصوص در اینستاگرام به شهرت و معروفیت رسیده و رشد کرده اند. تبلیغات گسترده در اینستاگرام سبب موفقیت و رشد روز افزون کسب و کارها می شود.
البته هر تبلیغی در اینستاگرام موفقیت آمیز نیست و باید با روش اصولی و توسط افراد متخصص انجام شود.
در ادامه مقاله در مورد افراد متخصص در این زمینه یعنی مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام اطلاعات بیشتری به شما خواهیم داد .با ما همراه شوید.

مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام

انتخاب مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام

در بحث تبلیغات گسترده اینستاگرام دانش و تخصص حرف اول و آخر را می زند . هر کسب و کاری بودجه ای مشخص می کند تا بوسیله آن تمام تبلیغات اینستاگرامی را انجام دهد. برای اینکه با همین بودجه تعیین شده بتواند به اهداف خود برسد باید مدیریت تبلیغات را به افرادی بدهد که دانش و تخصص و تجربه این کار را دارند . این افراد را مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام می نامند . اما انتخاب مجری تبلیغات گسترده اینستاگرامی چگونه باید باشد ؟در اینستاگرام شرکت های زیادی به انجام این فعالیت ها می پردازند. در بین همه شرکت ها و پیج های تبلیغات گسترده اینستاگرامی باید شرکتی را انتخاب نمایید که بهترین و موفق ترین کارنامه کاری را داشت باشند و از مجری های با تخصص و با دانش استفاده نمایند.

مجری های تبلیغات گسترده در اینستاگرام پس از قبول تبلیغات گسترده بهترین روش تبلیغات را انتخاب کرده و کسب وکار را به بازدیدکنندگان خود معرفی می نماید. در حال حاضر اینفلوئنسرها بیشترین بودجه تبلیغات را در زمینه تبلیغات گسترده اینستاگرام دریافت می کنند. از انجایی که این افراد مشهور بیشترین تاثیر را می توانند بر فالوور های خود بگذارند بنابرین بهترین راه برای تبلیغ گسترده کسب و کارها می باشند.
اینفلوئنسرها با دریافت مبلغی پول یا خدمت یا محصول ،تبلیغات شرکت شما را به صورت گسترده انجام می دهند و آن را به بازدیدکنندگان خود معرفی می کنند.

انتخاب مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام

مجری تبلیغات گسترده کیست ؟

مجری تبلیغات گسترده اینترنتی شرکت یا افرادی می باشند که با قبول تبلیغات گسترده شما و دریافت تعرفه تبلیغات به یکی از روش های معمول کسب و کار شما را تبلیغ می کنند.
این تبلیغات به وسله اینفلوئنسرها یا صفحات معروف اینستاگرامی انجام می پذیرد . جهت تبلیغات نیز از یکی از روش های تبلیغات اینیستاگرامی استفاده می شود.
روش های از قبیل تبلیغات از طریق پست ،استوری ،ایمپرشن ها،اسپانسری و . . . می باشند.
مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام باید دارای دانش و مهارت بسیلار بالا در این زمینه باشد تا بتواند در کارهای خود موفق باشد.

چرا تبلیغات خود را به مجری تبلیغات گسترده اینستاگرامی واگذار کنیم ؟

مجری تبلیغات گسترده اینستاگرامی مشتریان را برای انتخاب صحیح و مناسب جهت تبلیغات گسترده اینستاگرامی راهنمایی می کنند.
مجری تبلیغات گسترده اینستاگرامی مشتریان و صاحبان کسب و کارها را در جریان تمامی مراحل تبلیغات قرار می دهند و پس از پایان تبلیغات گزارشی کامل با تحلیل کارشناس خبره را در اختیار آنها قرار می دهند . تا بتوانند در تبلیغات بعدی نقاط ضعف را جبران نمایند.
با توجه به محبوبیت اینستاگرام در بین مردم این شبکه اجتماعی به عنوان یک پلتفرم پر بازده در ایران می تواند بسیاری از کسب و کارها و برند ها در ایران را معروف نماید تا بتوانند در کل جهان شناخته شوند.

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام معمولا بر اساس سه روش شامل ویو استوری ،ویو ویدئو و ایمپرشن ها محاسبه می شوند.
در ادامه توضیح مختصری برای هر کدام از این موارد ارائه می دهیم :

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام

تبلیغات گسترده در اینستاگرام برحسب ویو ویدئو:

تبلیغات گسترده در اینستاگرام برحسب ویدئو به دو صورت ویدیو و آلبوم عکس ها می‌باشد. در این روش معمولا شمارش و هدف‌گذاری تبلیغات با توجه به ویو ویدیو و ایمپرشن تصویر موردنظر محاسبه می گردد. این نوع تبلیغات باید توسط مجری تبلیغات اینستاگرام در ساعت مخصوص که حجم بازدیدکنندگان مناسبی را دارند ، انجام می شوند. این نوع تبلیغات یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام می باشد زیرا در اکسپلور اینستاگرام دیده می شوند ودارای بازخورد بسیار زیادی نسبت به سقف تعیین شده می باشند.

تبلیغات گسترده اینستاگرام بر حسب استوری :

نوعی دیگر از تبلیغات در اینستاگرام به وسیله استوری انجام می شود. این نوع از تبلیغات می تواند به دوصورت با درج لینک و یا بدون درج لینک انجام می شود. از استوری‎های لینک‌دار زمانی استفاده می شود که بخواهیم کاربران را جهت نصب یک اپلیکیشن یا افزایش ورودی به وب‌سایت یک فروشگاه جذب نماییم.
تبلیغات استوری اینستاگرام بر حسب استوری بسیار سودمند بوده و این تبلیغات هم برای مجری تبلیغات اینستاگرامی و هم برای کسب و کارها بسیار مناسب می باشد .هم چنین استوری هایی که بدون لینک کار تبلیغات را انجام می دهند هم گزینه بسیار مناسبی جهت افزایش آگاهی کاربران نسبت به خدمات یا کالای برندها هستند. نتیجه می گیریم که تبلیغات گسترده در اینستاگرام سبب می شود نرخ تبدیل برندها و افزایش آگاهی به آن‌ها در بین مردم افزایش پیدا کند.

اجرای تبلیغات گسترده اینستاگرام

اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام در عصر حاضر بسیار سودمند و خوب بوده و می تواند سبب رشد کسب و کارها و موفقی آنها باشد . همچنین درآمد خوبی برای مجریان تبلیغات گسترده اینستاگرام می باشد.
اما این نوع از تبلیغات باید توسط افراد با مهارت و دانش کافی انجام شود تا به موفقیت دست پیدا کند برای مثال می توان اجرای تبلیغات گسترده اینستاگرام را به یک بازی ورزشی گروهی تشبیه نمود .اگر در یک بازی ورزشی گروهی بخواهیم به موفقیت برسیم باید بهترین تاکتیک حمله همه جانبه را انتخاب نماییم .در تبلیغات نیز اگر همه جوانب را در نظر گرفته و رعایت کنیم صدرصد نتیجه بسیار خوبی بدست خواهیم آورد.

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز