چگونه پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

ادمین پناه ادز
23 اسفند 1399

اینستاگرام یکی از پلتفرم های قوی برای به اشتراک گذاری عکس می باشد. این شبکه اجتماعی می تواند در کسب درآمد تاثیر به سزایی داشته باشد. برای اینکه افراد بیشتری به اکانت شما جذب شوند باید برای دیده شدن بیشتر پیجتان را در موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. البته که راهکارهای تبلیغاتی بیشتری از جمله تبلیغات در اینستاگرام هم وجود دارد اما در این مقاله قصد داریم درباره ثبت پیج اینستاگرام در گوگل صحبت کنیم.

چگونه پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

ثبت پیج اینستاگرام در گوگل

اگر طبق مراحل زیر عمل کنید در نهایت می توانید پیج خود را در گوگل ثبت کنید. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

  • در ابتدا بایدپیج خود را به حالت عمومی ببرید. درواقع اگر پیج شما Private می باشد باید به public تغییر حالت بدهید. اینثبت پیج اینستاگرام در گوگل اولین قدم برای ی ثبت پیج اینستاگرام در گوگل می باشد.
  • در قدم دوم باید برای اکانت خود شبکه های اجتماعی دیگری ایجاد کنید. می توانید در قسمت schema.org وارد شده و پروفایل های خود را در آنجا بارگذاری کنید. اگر بخشی از knowleg graph صفحه جستجو به شما تعلق گرفته باشد می توانید اکانت اینستاگرام خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید.
  • در قدم سوم باید در آیدی اینستاگرامتان نامی به کار ببرید که مهمترین اطلاعات پیج شما در آن دیده شود. زیرا تایتل تگ اینستاگرام از اطلاعات پروفایل شما ایجاد می شود.
  • در قدم چهارم باید بیو خود را به صورت حرفه ای بنویسید. می توانید کلمات کلیدی را به صورت هشتگ قرار دهید. متن بیویی که در اینستاگرام می نویسید بسیار مهم است. پس سعی کنید آن را به گونه ای انتخاب کنید که در بهترین حالت ممکن باشد. فراموش نکنید که تا 150 کاراکتر اجازه دارید بنویسید.
  • در قذم بعد باید برای پست ها و ویدیوهای خود همانند تایتل تگ برخورد کنید. فراموش نکنید که در پایین عکس های خود از کلمات کلیدی برای کپشن استفاده کنید. اگر توجه کرده باشید اینستاگرام برای اکانت هایی که صفحه باز کرده است عکس ها را به همراه تایتل آن نمایش می دهد. پس برای شما نیز این چنین عمل خواهد کرد.
  • در قدم اخر پست های خود را مستقیم کپی لینک کنید. همان طور که می دانید لینک های اینستاگرام برای گوگل لینک های واقعی شمرده نمی شوند. پس بهترین کار این است که لینک پست های خود را در شبکه های اجتماعی دیگر قرار بدهید تا افراد بیشتری از پست هایتان دیدن کنند.

تمام موارد را مطابق قدم های گفته شده انجام دهید تا با موفقیت ثبت پیج اینستاگرام در گوگل صورت گیرد. در صورت نادیده گرفتن هرکدام از موردهای ذکر شده ممکن است دچار خطا یا مشکلی شوید.
کلام پایانی
همان طور که گفته شد راه های مختلفی برای افزایش بازدید وجود دارد. یکی از این ترفند ها ثبت پیج اینستاگرام در گوگل است. گوگل یکی از بزرگترین و پربازده ترین موتورجستجو محسوب می شود. بنابراین ثبت کردن پیج اینستاگرام در گوگل به بازدید اکانت بسیار کمک میکند. قطعا بعد از مدتی متوجه خواهید شد که تاثیراتی بر اکانت شماخواهد داشت.
شاید برایتان این سوال پیش بیاید چرا باتمام فوایدی که دارد همه کسب و کارها اقدام به ثبت پیج اینستاگرام در گوگل نمی کنند؟ باید بگوییم که باتوجه به مزایایی که دارد متاسفانه ثبت پیج اینستاگرام در گوگل کار راحتی نیست. زیرا گوگل و اینستاگرام اجازه ایندکس شدن محتوا را صادر نمی کنند. اما این مشکلی نیست که نتوان برای ان راه حلی پیدا کرد. باتوجه به مواردی که در مقاله گقته شد شما می توانید پروفایل و پست های خود را در نتایج جستجو بیاورید. تا به افراد مختلف نشان داده شود و در نهایت باعث افزایش بازدید پیج تان باشد. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و ماثر واقع شده باشد.

1 Comments
  • ادمین پناه ادز

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز