فرق ریچ با ویو در اینستاگرام

ادمین پناه ادز
27 اسفند 1399

افرادی که در اینستاگرام اکانت دارند به خصوص افرادی که اکانت های بیزنسی دارند لازم است که فرق ریچ با ویو در اینستاگرام را بدانند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که می توان فیلم و عکس های خود را در آن به اشتراک گذاشت. این شبکه اجتماعی علاوه بر اینکه یه نوع سرگرمی محسوب می شود. می تواند به عنوان منبع درآمد برای بسیاری از افراد این حیطه باشد.
به دلیل طرفداران زیادی که دارد به خصوص در ایران بهترین جایگاه برای کسب درآمد می باشد. بسیاری از افراد از طریق اینستاگرام معروف شده اند و در نهایت خود را به هدف هایشان رسانده اند.
نحوه افزایش دیده شد در اینستاگرام راهکارهای مختلفی دارد. اگر بر تمام آن اصول و مقررات پایبند باشید به مرور زمان می توانید جایگاه دلخواه خود را کسب کنید. در ادامه درباره فرق ریچ با ویو در اینستاگرام صحبت می کنیم.

فرق ریچ با ویو در اینستاگرام

فرق ریچ با ویو اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پربازدید است که اگر بتوانید در آن موفق شوید. قطعا درآمد خوبی می توانید بدست آوردید. اما برای به دست آوردن درآمد خوب و هم چنین موفق شدن لازم است اصطلاحات مهم در این شبکه اجتماعی را بشناسید. یکی از این اصطلاحات که بسیار مهم هستند ریچ و ویو می باشد.

فرق ریچ با ویو اینستاگرام چیست
زمانی که شما یک پست را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید اینستاگرام اطلاعاتی مرتبط به آن به شما می دهد. که با توجه به همین اطلاعات می توانید مخاطبان خود را بیشتر مورد بررسی قرار دهید. وقتی برای بررسی پست های خود وارد اینساید می شوید. با سه کلمه ریچ، ویو و ایمپرشن روبرو می شوید. در این مقاله قصد داریم درباره فرق ریچ و ویو در اینستاگرام صحبت کنیم.
ابتدا لازم است معنی و مفهوم ریچ و ویو باهم مرور کنیم.

معنی view در اینستاگرام

ویو مختص پست های کمتر از یک دقیقه می باشد. درواقع ویدیوهای بلند و عکس ها شامل ویو نمی شوند. در ویو ما درباره پست های کمتر از یک دقیقه صحبت می کنیم. اگر فردی ویدیو کوتاه شما را تا آخر دیده باشد و یا قسمت بیشتری از ان را دیدهتفاوت view و reach در اینستاگرام باشد. به مقدار ویو شما اضافه خواهد شد. اگر فالوران یا مخاطبان از ریوی آن پست گذر کنند و آن را تماشا نکنند اینستاگرام آن را جز ویو های شما محاسبه نمی کند. بنابراین برای گرفتن ویو بیشتر باید با تولید محتوای خلاق و کاربر پسند مخاطب را وادار به دیدن ویدیو کنید. تا بتوانید مقدار ویو خود را افزایش دهید.

معنی reach در اینستاگرام

اما در ریچ قضیه متفاوت تر است. اگر مخاطبان ویدیو شما را ببینند یا نبینند جز مقدار ریچ محاسبه می شود. حتی اگر فردی  از ویدیو شما گذر کنند به مقدار ریچ افزوده می شود. به همین دلیل است که مقدار ریچ همیشه از ویو بیشتر است.
بنابراین فرق ریچ و ویو در اینستاگرام بسیار متفاوت است. هر کدام نسبت به دیگری ازاهمیت بالایی برخوردار می باشند. این آمار و ارقام در اینستاگرام بسیار پر اهمیت می باشند. اگر ادمین به تجزیه و تحلیل این آمار و ارقام ریچ و ویو توجه نکند نمی تواند اطلاعات مفیدی راجع به پست هایی که به اشتراک گذاشته است به دست آورد.
ریچ و ویو از نکات مهم در اینستاگرام هستند. به صورتی که با بررسی انها می توانید جایگاه خود را بالاتر ببرید. ازآنجایی که امروزه لایک و کامنت موجب بدست اوردن درآمد خوبی می شود. پس توجه کردن به این جزئیات برای شما خالی از لطف نمی باشد.
پس پیشنهاد ما به شما این است که با بهبود محتوای خود و روش های مختلف دیگر ریچ و ویو خود را افزایش دهید. امیدواریم که با خواندن این مقاله فرق ریچ و ویو در اینستاگرام را متوجه شده باشید.

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز