تعداد هشتگ‌های مجاز در اینستاگرام

ادمین پناه ادز
05 فروردین 1400

تعداد هشتگ‌های مجاز در اینستاگرام چقدر است

سوالی که بسیاری از کاربریان اینستاگرام با آن مواجه هستند این است که چه تعداد هشتگ برای کسب و کار آن ها  مناسب است و آیا استفاده زیاد از هشتگ ها موجب آسیب رسانی به پیج آن ها خواهد شد. در ادامه با تعداد هشتگ های مجاز در اینستاگرام آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

تعداد هشتگ‌های مجاز در اینستاگرام

اینستاگرام جز شبکه‌های اجتماعی پرطرف‌دار است که کاربران آن هرروزه در حال افزایش هستند. در این شبکه اجتماعی عکس و ویدئوهایی به اشتراک گذاشته می‌شود و مقدار آن روزانه بیشتر از 95 میلیون عکس است. از همین رو، کار برای این برنامه کمی سخت شده است که بهترین عکس را به دست فردی که آن را می‌خواهد برساند. به همین دلیل هشتگ را اختراع کردند تا با دسته‌بندی محتواهای مختلف، مخاطب راحت‌تر عکس موردنظر خود را بیابد. مسئله‌ای که امروزه بسیار پراهمیت شده است تعداد هشتگ‌های مجاز در اینستاگرام است، که در ادامه به طور کامل و مفصل به آن می‌پردازیم.
اگر دقت کرده باشید هشتگ‌ها در فضاهای مختلف دیده می‌شوند. اما مهم‌ترین آنها در فضای مجازی هستند. اگرچه هشتگ‌ها در توییتر، اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و … مورد استفاده قرار گرفته‌اند اما در اینستاگرام بازار داغ‌تری دارد. از همین رو دیجیتال مارکترها بحث‌های زیادی در این خصوص می‌کنند که تعداد هشتگ مجاز در اینستاگرام چقدر است. در ادامه مقاله با ما باشید تا اطلاعات مناسبی را دریافت کنید به خصوص اگر در این شبکه اجتماعی فعالیت زیادی دارید.

چرا هشتگ‌ها اهمیت زیادی دارند؟

شاید بتوان گفت که هشتگ‌ها با گذشت زمان اهمیت زیادی پیدا کردند. با همه‌گیر شدن شبکه اجتماعی و افزایش طرف‌داران اینستاگرام به خصوص در سال‌های اخیر، هشتگ‌ها به‌صرفه‌ترین راه برای ردیابی و دنبال کردن شناخته شدند.هشتگ‌های مجاز در اینستاگرام
دلیل دوم را می توان راحتی در استفاده از این شبکه اجتماعی دانست. جستجوی اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا موضوع و پست موردنظر خود را به راحتی پیدا کنند. ویژگی خوبی که در جستجوی اینستاگرام وجود دارد این است که ابتدا به روزترین پست ها را به کاربر نشان می دهد و سپس پست‌های قدیمی تر را به نمایش می گذارد. البته میزان لایک و بازدید از یک پست می تواند در نشان دادن آن دخیل باشد.
ویژگی مهم دیگری که این هشتگ ها دارند، بالابردن آگاهی عمومی است. بسیاری از هشتگ های اجتماعی با وجود همین هشتگ ها همه گیر شدند. شاید در صورت نبودن هشتگ ها نمی توانست دنباله دار شود و مردم از آن حرکت اجتماعی آگاه باشند. به طور مثال زمانی که کاربران تصمیم داشتند از یک قشر خاص جامعه طرفداری کنند، پست و استوری هایی با این موضوع به اشتراک گذاشته و بر روی آن هشتگ های یکسانی قرار می دهند که اینستاگرام صفحه ای خاص برای آن ایجاد می کند.

چه تعداد هشتگ در اینستاگرام مجاز است؟

موضوع تعداد هشتگ ها در اینستاگرام برای مدیریت پیج اینستاگرام بسیار پر اهمیت هستند به همین خاطر افرادی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند باید حتما از این موارد آگاه باشند. همان طور که شما هم می دانید تعداد هشتگ های زیاد از طرف اینستاگرام قابل قبول نیستند. اگر تعداد هشتگ های قرار گرفته از 30 بیشتر شود، اینستاگرام به هیچ عنوان اجازه منتشر شدن آن را نمی دهد.
اما دلیل منطقی نیست که حتما 30 هشتگ در کپشن هر پست قرار داده شود. مهم نحوه هشتگ گذاری است، در واقع باید هشتگ های مناسب قرار داد تا بازدیدهای بالایی دریافت کنند.

چه تعداد هشتگ در اینستاگرام مجاز است

همان طور که گفته شد هشتگ گذاری بسیار مفید و پراهمیت است در صورتی که درست و مطابق با قوانین اینستاگرام باشد. فراموش نکنید که در ابتدا اگر از تعداد زیاد هشتگ استفاده می کنید به مرور زمان آن را کمتر کنید. در واقع زمانی که تازه پیج راه اندازی می شود برای بازدید بیشتر و دیده شدن می توان از هشتگ های زیاد استفاده کرد اما با گذشت زمان و بالا آمدن پیج باید تعداد هشتگ ها را کمتر و خلاصه تر کرد. امیدواریم که اطلاعات جالب و مفیدی را از این مقاله دریافت کرده باشید.

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز