تبلیغات پربازده اینستاگرام

ادمین پناه ادز
11 فروردین 1400

اگر دارای کسب و کاری هستید قطعا قطعا به تبلیغات پربازده اینستاگرام فکر کرده اید. امروزه که استفاده از شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام افزایش یافته فضا برای کسب درآمد بسیار بهتر شده است. به همین دلیل است که افراد برای دیده شدن به سمت تبلیغات اینستاگرام می روند.

تبلیغات پربازده اینستاگرام

البته نکته ای که بسیار مهم است، آن است که باید بسیار هوشمند باشید تا فریب پیج های فیک را نخورید. در ادامه درباره تبلیغات پربازده اینستاگام صحبت می کنیم و به روش ها و هزینه های آن می پردازیم.
حال که تصمیم گرفته اید تبلیغات پربازده در اینستاگرام را آغاز کنید با موارد مختلفی روبرو می شوید. اولین سوالی که در ذهنتان نقش می بندد آن است که چگونه تبلیغ کنیم که باعث افزایش فالوور باشد؟ آیا در صفحات پربازدید تبلیغات را بگذاریم یا در صفحه یکی از سلبریتی های پرطرفدار؟ چقدر هزینه می تواند برای تبلیغات کافی باشد؟ آیا بهتر نیست از تبلیغات اسپانسری استفاده کنیم؟ این موارد، سوال هایی هستند که همه در ذهن شما در ابتدای کار نقش می بندند اما چگونه به جواب آنها برسید. در ادامه به طور کامل درباره آنها صحبت خواهیم کرد پس با ما باشید.

چگونه تبلیغات پربازده ای داشته باشیم؟

برای داشتن تبلیغات پربازده ابتدا باید روش مناسب خود را انتخاب کنید. همانطور که در قسمت بالا گفته شد، تبلیغات انواع مختلفی دارد و همه آنها مفید هستند در صورتی که به جا و درست انتخاب شوند. برای انتخاب روش مناسب پیجتان ابتدا باید مخاطب های خود را به خوبی بشناسید و از همه مهمتر نسبت به هزینه ای که دارید، بررسی کنید. به طور مثال تبلیغات سلبریتی ها از هزینه بالاییچگونه تبلیغات پربازده ای داشته باشیم برخوردار است بنابراین ممکن است برای کسب و کارهای کوچک کمی سخت و سنگین باشد. اما بیزینس های حرفه ای که سالها در در بدست آوردن درآمد بوده اند، تبلیغات اینفلوئنسری می تواند مناسب آنها باشد. همان طور که گفته شد به جز هزینه نکته دیگری که مورد اهمیت است انتخاب درست تبلیغات است. باید مخاطب خود را بشناسید و بدانید که بیشتردر چه پیج هایی هستند. سپس تبلیغات خود را به آنها بسپارید.
گام دومی که باید به منظور یک تبلیغات پربازده برداشت تولید محتوای مناسب است. حال که پیج تبلیغات و هزینه خود را مشخص کردید باید تولید محتوای جذاب خلق کنید. در واقع تولید محتوا باید بتواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. همان طور که می دانید خلق تولید محتوای خلاق کار هرکسی نیست و حتما باید افراد متخصص در این حوزه این کار را انجام دهند.

روش های تبلیغات پربازده اینستاگرام

همه ما درباره پرطرفدار بودن اینستاگرام می دانیم. این روزها اینستاگرام جز شبکه های اجتماعی درآمد زا شده است که برخی کسب و کارهای خود را مدیریت می کنند و برخی متخصصان این شبکه اجتماعی با کمک به کسب و کارها درآمد های قابل قبولی بدست می اورند. نکته ای که این میان برای همه مورد توجه قرار می گیرد روش های تبلیغات پربازده اینستاگرام است.

روش های تبلیغات پربازده اینستاگرام
یکی از روش های مناسب برای داشتن تبلیغات پربازده تبلیغ در پیج های معتبر و پرطرفدار است. تبلیغات در پیج های معتبر و پرطرفدار یکی از راه های دیده شدن است. با رعایت کردن ساده ترین اصول در تبلیغات اینستاگرامی می توانید پیج های پربازده را انتخاب کرده و تبلیغات خود را به آنها بسپارید. زمانی که لیستی از پیج های پرطرفدار تهیه کردید، سپس باید محتوای آنها را بررسی کنید تا متوجه شوید مخاطب شما بیشتر در کدام یک قرار دارند.
تبلیغات اینستاگرام انواع مختلفی دارند برخی از انواع تبلیغات در اینستاگرام عبارتند از: تبلیغات بازدیدی، تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات اسپانسری، تبلیغات اینستاگرام خارجی، تبلیغات کلیکی و تبلیغات گسترده اینستاگرام این تبلیغات هر کدام تعریف های منحصر به فردی دارند و با یکدیگر متفاوت هستند. بعد از آگاهی کامل نسبت به انواع آنها، می بایست تبلیغات خود را آغاز کنید.

هزینه تبلیغات پربازده اینستاگرام

هزینه تبلیغات پربازده اینستاگرام متفاوت هستند و هرکدام معیارهای متفاوتی دارند. پس نمی توان مقدار مشخصی را برای تبلیغات مشخص کرد. بستگی به اینکه با چه کمپین و اینفلوئنسری همکاری کنید هزینه های متفاوتی خواهند داشت. به طور مثال یک اینفلوئنسر 10k و دیگری 1m فالوور دارد. پس قطعا مخاطبان جذب شده در پیج شما متفاوت خواهد بود، به همین دلیل هزینه هایهزینه تبلیغات پربازده اینستاگرام متفاوتی را هم خواهند داشت.
در نهایت شما می توانید بستگی به هزینه ای که می خواهید داشته باشید کمپین یا نوع تبلیغات خود را انتخاب کنید.

در این پیج سعی کردیم اطلاعات مهم درباره تبلیغات پربازده اینستاگرام را به شما منتقل کنیم تا با آگاهی بیشتر پیش بروید. فراموش نکنید که مهم ترین اصل در تبلیغات پیش رفتن هوشمندانه است. اگر بدون بررسی کردن و بدون آگاهی پیش بروید در نهایت نتایج مطلوبی نخواهید گرفت. در این مسیر می توانید از افراد متخصص در این حوزه استفاده کنید. زیرا آنها می توانند متناسب با پیج و مخاطبان شما انتخاب های درستی در اختیارتان قرار دهند.

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز