چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم؟

ادمین پناه ادز
08 فروردین 1400

اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی پرطرف‌دار شمرده می‌شود که این روزها افراد مختلفی از آن کسب درآمد می‌کنند. به همین دلیل بالابردن بازدید پست اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است. برای اینکه بازدید پست‌های اینستاگرام خود را بالا ببرید روش‌ها و ترفندهایی وجود دارد که قصد داریم در ادامه به آنها بپردازیم.

چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم

چرا بازدید پست اینستاگرام کاهش می‌یابد؟

این سؤال دغدغه خیلی از افراد فعال در اینستاگرام است. برای اینکه با این مشکل مواجه نشوند باید با ترفندهای افزایش بازدید پست اینستاگرام آشنا باشند. یکی از دلایلی که باعث می‌شود بازدید پست اینستاگرامتان کاهش یابد می‌تواند به علت تولید محتوای نامناسب باشد و نا آگاهی از الگوریتم اینستاگرام است.
در برخی اوقات با بی‌کیفیت شدن محتوا، ریزش فالوور پیدا می‌کنید و درنهایت بازدید از پست کاهش می‌یابد. محتوای بی‌کیفیت می‌تواند مخاطب را از پیج و محتوای شما دلسرد کند. همیشه باید به‌خاطر داشته باشید که سلیقه و نظر مخاطب از مهم‌ترین نکات در تولید محتوا است. بی‌کیفیت شدن محتوا می‌تواند مرتبط با محتوای متنی، محتوای ویدئویی یا محتوای تصویری باشد.

روش‌های افزایش بازدید پست اینستاگرام

افزایش بازدید پست‌های اینستاگرام دلایل متعددی دارد. یکی از این موارد آن است که هرچقدر بازدید از پست‌های اینستاگرام شما بیشتر باشد کاربر با دیدن این پست زمان بیشتری را به شما اختصاص خواهد داد. در واقع موضوع پیج، کیفیت و بازدیدهای پست شما هست که مشخص می‌کند مخاطب تا چه زمانی شما را همراهی کند. افزایش بازدید پست می‌تواند علاوه بر نگه داشتن مخاطبان در پیج، مخاطب‌های جدیدی را به همراه داشته باشد که در ادامه به برخی از روش‌های افزایش بازدید پست اینستاگرام می‌پردازیم.

روش‌های افزایش بازدید پست اینستاگرام

انتخاب حوزه پرمخاطب

اگر هنوز محتوای فعالیت خود را انتخاب نکرده‌اید بهتر است در آن دقیق‌تر باشید و تحقیقات بیشتری انجام دهید. برخی از محتواها طرف‌داران بیشتری دارند به همین دلیل بهتر است که سراغ محتوای پرطرف‌دار بروید. به طور مثال کاربران اینستاگرام بیشتر به دنبال محتوای طنز، سرگرم‌کننده و تفریحی هستند.

حتی اگر در زمینه‌های دیگر هم فعالیت می‌کنید، می‌توانید مرتبط با حوزه خود، محتوای آمیخته با فان و تفریحی تولید کنید. در واقع می‌توانید کمی سرگرمی و شوخی را هم چاشنی حوزه خود کنید.
دیگر موضوعی که کاربران اینستاگرام به آن توجه بسیاری دارند محتوای انگیزشی است. در کنار هر محتوایی که تولید می‌کنید، می‌توانید پست و استوری‌های انگیزشی هم خلق کنید. به طور مثال زمانی که سه پست درباره معرفی محصول دارید پست بعد را می‌توانید به محتوای انگیزشی اختصاص دهید.

استفاده از هشتگ مناسب

یکی از راه‌های افزایش بازدید پست‌ اینستاگرام استفاده از هشتگ مناسب است. پست‌هایی که دارای هشتگ هستند بسیار بیشتر ازاستفاده از هشتگ مناسب پست‌های دیگر دیده می‌شوند. در واقع پیج‌هایی که خواهان جذب فالوور هستند باید در هشتگ گذاری بسیار دقت کنند. البته نباید در استفاده از هشتگ زیاده‌روی کرد یا از هشتگ‌های غیر مرتبط استفاده کرد. قرار دادن هشتگ اصول و نکات خاص خود را دارد که باید به انها توجه شود تا در انتها نتیج خوبی را داشته باشد.

استفاده از کاورهای جذاب و گویا

منظور از کاور تصویری است که در ابتدای ویدئو دیده می شود. زیبا بودن کاور می تواند مخاطب را ترغیب به تماشا کند و در نهایت اگر به همین صورت پیش بروید می توانید فالووران زیادی را بدست آورید که باعث افزایش بازدید پست ها نیز خواهد شد.

پست در زمان مناسب

افزایش بازدید پست اینستاگرام کار راحتی نیست زیرا شما تنها کاربر اینستاگرام نیستید که نیاز به دیده شدن دارید. بلکه تعداد زیادی از افراد هستند که در این حیطه با شما رقابت می کنند. پس باید در تمام عکس العمل های خود هوشمند باشید. یکی از این عکس العمل ها انتشار پست در زمان مناسب است. اگر ساعتی که فالوورهای شما فعالیت بیشتری دارند را پیدا کنید می توانید از رقیبان خود جلو بزنید.

پست در زمان مناسب
استفاده بهینه از استوری
استوری یکی دیگر از قابلیت های جالب اینستاگرام است که می تواند به بیشتر دیده شدن شما کمک کند. شاید با خود بگویید افزایش بازدید استوری چه ربطی به بازدید پست اینستاگرام دارد. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید می توانید از استوری برای افزایش بازدید پست اینستاگرام خود استفاده کنید. به این صورت که تیکه ای از ویدئوی پست شده را در استوری قرار دهید و مخاطب را ترغیب به دیدن کامل آن کنید.
تولید محتوای منظم
اگر در تولید محتوا نظم داشته باشید در دید مخاطبان پررنگ تر خواهید شد. برای داشتن نظم در تولید محتوا تقویمی را برای خود آماده کنید که طبق آن پیش بروید. افرادی که یک هفته به صورت مرتب در اینستاگرام فعالیت دارند و هفته بعد هیچ گونه فعالیتی ندارند، با گذشت زمان با کاهش فالوور روبرو خواهند شد.
از طرفی تولید محتوای منظم در اینستاگرام می تواند باعث دیده شدن بیشتر باشد. زیرا الگوریتم های اینستاگرام به قدری هوشمند هستند که به طور کامل کاربران فعال را از غیر غعال تشخیص می دهند. بنابراین برای افزایش بازدید پست های خود حتما تولید محتوای منظم و طبق برنامه داشته باشید.

تبلیغات هدفمند اینستاگرام

یکی از راهکار های افزایش بازدید پست اینستاگرام استفاده از تبلیغات هدفمند اینستاگرام است. متاسفانه بسیاری از افراد بدون توجه به راهکار های بالا شروع به تبلیغات می کنند که متاسفانه سودمند نیست. تبلیغات هدفمند اینستاگرام در صورتی سودمند است که شما محتوای مناسبی برای نمایش داشته باشید در این این صورت کاربران با مشاهده پست و استوری پیج شما جذب شما می شوند و در این صورت تبلیغات اینستاگرام می تواند برای شما موثر باشد.

2 Comments
  • مهدی سلیمی
    • ادمین پناه ادز

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز