انواع تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پناه ادز
06 فروردین 1400

برای معرفی برند خود باید از انواع تبلیغات در اینستاگرام برای ارائه خدمات و برندسازی استفاده کرد. تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های موثر برای تبلیغات است. زیرا امروزه افراد مختلفی در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند و همین مورد می تواند باعث تبلیغات مفید و موثر باشد.

انواع تبلیغات در اینستاگرام
قطعا شما هم می دانید که تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد و هر کدام بازدهی متفاوتی خواهند داشت. بنابراین شما باید با توجه به مقدار هزینه ای که دارید و همچنین مخاطبان هدف خود یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام را انتخاب کنید. در ادامه به روش های تبلیغاتی مختلف در اینستاگرام می پردازیم تا اگر در آستانه این کار هستید بتوانید با هوشیاری بیشتر روش مناسب خود را انتخاب کنید.

چرا تبلیغات در اینستاگرام موثر است؟

اینستاگرام جز شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که هر روز جمعیت آن رو به افزایش است. با افزایش کاربر در اینستاگرام دایره افراد برای معرفی بیشتر خواهد شد بنابراین محیط مناسبی برای کسب و کارها فراهم می شود.
از طرفی با توجه به قابلیت ها و الگوریتم های اینستاگرام، این فرصت به کاربران داده می شود که با برنامه ریزی درست می توانند بهترین نتیجه را دریافت کنند. اگر توجه کرده باشید امروزه تعداد اکانت های بیزنسی در اینستاگرام افرایش پیدا کرده است زیرا توانسته اند نتایج خوبی را به دست آورند. از این رو تبلیغات در اینستاگرام اگر به صورت درست انجام شود می تواند بسیار موثر باشد. پیشنهاد آژانس دیجیتال مارکتینگ پناه استفاده از روش های تبلیغات هدفمند اینستاگرام برای بازدهی بهتر است.

انواع تبلیغات در اینستاگرام کدام اند؟

تبیلغات کلیکی اینستاگرام

شاید این نوع تبلیغات را در وبسایت ها نیز مشاهده کرده باشید. در واقع متناسب با مقدار کلیک های انجام شده به بازدید افزوده می شود و متناسب با تعداد کلیک ها هزینه دریافت می شود. هزینه هر کلیک در کمپین های مختلف متفاوت است که باید با بررسی های زیاد بهترین کمپین را انتخاب کرد. در نهایت آنالیز گزارشی از تجزیه و تحلیل های آمار تبلیغاتی ارائه می شود.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

محبوب ترین و رایج ترین نوع تبلیغات در اینستاگرام مربوط به تبلیغات بازدیدی اینستاگرام هستند. این نوع تبلیغات در قالب پست و استوری صورت می گیرند که باید صاحب پیج نوع آن را مشخص کند. در تبلیغات بازدیدی اینستاگرام بنر را بدون محدودیت در قالبتبلیغات بازدیدی اینستاگرام پست یا استوری قرار می دهند و بازدید های مختلفی را به همراه داشت.

تبلیغات به صورت استوری یا پست تعرفه های مختلفی را خواهند داشت. هرچقدر بنر طراحی شده جذاب و هیجان انگیز تر باشد، احتمال بازدید افزایش می یابد. زیرا محتوای مفید و گیرا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

تبلیغات گسترده اینستاگرام

تبلیغات گسترده اینستاگرام جز تبلیغ های پربازده معرفی شده است البته در صورتی که با روش های درست صورت گیرد. پیج مختلفی هستند که با این روش نتوانسته اند رشد کنند اما در مقابل برخی پیج ها به راحتی خود را بالا کشیده اند. شاید زمانی که از دور به این نوع تبلیغ نگاه شود حدس بزنید شاید کار چندان سختی نباشد اما در واقع کار راحتی نیست و نیاز به مهارت دارد. همان طور که از نامش پیداست در تبلیغات گسترده اینستاگرام پیام و تبلیغ موردنظر به صورت گسترده و انبوه در پیج های اینستاگرامی پر بازدید منتشر می شود.
این نوع تبلیغات باید مهارت و تخصص انجام شود و همچنین با دقت و ظرافت زیادی صورت بگیرد.

تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ

اینفلوئنسر به افرادی گفته می شود که در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارند و می توانند بر روی مخاطبان خود تاثیر بگذارند. پس اگر پیجی را تبلیغ کنند فالووران به دنبال آن خواهند رفت، همان طور که اگر شما بودید نیز چنین کاری را می کردید.

تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ
اینفلوئنسرها در اینستاگرام به سه دسته بزرگ، کوچک و سلبریتی تقسیم می شوند. در واقع نوع آنها بر اساس مقدار فالوورهایی که دارند مشخص می شود. اما سلبریتی ها مهمترین دسته از اینفلوئنسرها محسوب می شوند که در واقع از روش های دیگری به غیر از اینستاگرام معروف شده اند. همانند ورزشکاران، بازیگران، مجری ها و خواننده ها که افرادی که در پیج آنها هستند در واقع طرفداران آنها هستند. پس با معرفی هر محصول و مکانی به شدت تحت تاثیر قرار می گیرند.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

تبلیغات موثر اینستاگرام که Promote یا sponsored Ads نام دارد به طور کامل برنامه ریزی شده است و می تواند مخاطبان را از نظر سن، علایق و دیگر موارد تفکیک کند. این روش پیشنهاد شرکت اینستاگرام است برای کسب و کارهای بیزینسی که بتوانند از این قابلیت ها استفاده کنند. مشخص کردن هدف و مطابق آن پیش رفتن از دست آوردهای این روش به حساب می آید.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

تبلیغات خارجی اینستاگرام

بسیاری از کسب و کارهای بیزینسی هستند که روش های اولیه را پشت سر گذاشته اند، حال نیاز است تا به صورت بین المللی شناخته شوند که از این روش می توانند استفاده کنند. با این روش این بستر فراهم شده است تا بیزینس ها در صفحات خارجی و بین المللی نفوذ کنند. البته در گذشته دغدغه های زیادی برای پرداخت ارزی، تشخیص صحت اطلاعات و اعتماد وجود داشت ولی امروزه شرکت های دیجیتال مارکتینگ این مشکل را از بین برده اند.

تبلیغات کمپینی اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرامی اگر به صورت اصولی و صحیح انجام بپذیرد می تواند اثرپذیری زیادی داشته باشد. به خصوص اگر به صورت مداوم صورت بگیرد از بازخورد بالایی برخوردار خواهد بود. از این رو تبلیغات کمپینی در اینستاگرام نقش گرفتند و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کردند. برای استفاده از این کمپین ها باید مخاطب هدف، مقدار هزینه مورد نیاز، نوع کسب و کار و موضوع تبلیغ را مشخص کرد سپس نسبت به آنها اقدامات لازم را انجام داد. البته شرکت های دیجیتال مارکتینگ زیادی نیز هستند که صاحبان کسب و کار را در این زمینه یاری می کنند تا با سرعت بیشتری به هدف خود نزدیک شوند. این کمپین ها می تواند بسیار ثمر بخش باشد زیرا تداوم دارند و گروهی انجام می شوند.

در این مقاله به طور کامل درباره انواع تبلیغات در اینستاگرام صحبت کردیم تا اگر در آستانه این کار هستید ابتدا آگاهی خود را افزایش بدهید و سپس اقدام کنید. فراموش نکنید که قبل از مشخص کردن نوع تبلیغات هدف و مخاطبان هدف خود را مورد بررسی قرار دهید تا بهتر بتوانید تبلیغ مناسب خود را انتخاب کنید. امیدواریم که اطلاعات لازم را کسب کرده باشید و با این مقاله توانسته باشید آگاهی خود را در زمینه انواع تبلیغات در اینستاگرام افزایش بدهید.

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز