اصول تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پناه ادز
30 بهمن 1399

اصول تبلیغات در اینستاگرام که باید بدانید

بدون شک، اداره یک کسب و کار و برند در اینستاگرام ، نیازمند تبلیغات اینستاگرام است. تبلیغات اصولی و پربازده نیازمند رعایت اصول تبلیغات در اینستاگرام است. تبلیغات در جهت بیشتر دیده شدن محصول و خدمات و فروش بیشتر بسیار اهمیت دارد.
در حال حاضر، اینستاگرام با بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی با علایق متفاوت؛ محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است.

اکثر ایرانی ها یک اکانت در اینستاگرام دارند و که هر روز آن را چک می کنند. بیش از 75 درصد کاربران نسبت به تبلیغات واکنش نشان می دهند و حداقل یک سوم آن ها تا به حال یک خرید از اینستاگرام داشته اند. پس فروش در اینستاگرام از طریق تبلیغات بسیار پر بازده خواهد بود.

اصول تبلیغات در اینستاگرام

شما می توانید از انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید. این روش تبلیغاتی در مقایسه با روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه می باشد و بازده بیشتری خواهد داشت. برای اینکار می توانید از یک شرکت فعال در زمینه تولید محتوای اینستاگرام بگیرید.

در این مقاله می خواهیم شما را با اصول تبلیغات در اینستاگرام آشنا سازیم با ما همراه شوید.

اصول تبلیغات در اینستاگرام چیست

برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات کسب و کارها در اینستاگرام باید با اصول تبلیغات در اینستاگرام رعایت کرد از جمله :

تولید محتوای تصویری

دارندگان کسب‌ و کارها می‌توانند بوسیله تصویرسازی‌های زیبا خودشان را برای افراد جامعه بیشتر معرفی کنند. اینستاگرام محیطی بسیار ساده ،زیبا و خلاقانه است.
صاحبان کسب و کارها اگر می خواهند افراد جامعه دید متفاوتی نسبت به برند آنها پیدا کنند یا برای اینکه اقدامی انجام دهند می توانند از محیط اینستاگرام استفاده نمایند.

تبلیغات ویدئویی

با استفاده از تبلیغات ویدئویی می توان تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب گذاشت. تبلیغات ویدئویی همانند تبلیغات تصویری در اینستاگرام می باشند و شاید تاثیرگذاری بیشتری نیز داشته باشند.

شما در حال حاضر می‌توانید ویدئوهایی به مدت ۱ دقیقه و در قالب «landscape» به صورت ( افقی ) با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

اصول تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات چرخشی

به وسیله تبلیغات چرخشی می توان اطلاعات بیشتری را به مخاطب انتقال داد. این تبلیغات از تبلیغات تصویری یک لایه ، عمیق ‌تر هستند. مخاطبان می ‌توانند با کشیدن انگشت به دو سو روی این نوع آگهی‌ ها ، عکس ‌های بیشتری ببینند ویا به وب سایت مورد نظر بروند.

عکس های با کیفیت و طبیعی

اینستاگرام محیطی برای بهتر دیده شدن افراد است، همچنان سبب افزایش فروش و شهرت هر چه بیشتر در افراد می شود . با استفاده از عکس های با کیفیت و طبیعی می توان جذابیت بیشتری را به تبلیغات داد.

متن عکس تبلیغاتی باید پر محتوا و کم باشد

عکس تبلیغاتی باید دارای محتوایی بسیار الهام بخش و زیبا بوده و در عین حال سعی کنید بسیار کم و خلاصه بنویسید.

اصول تبلیغاتی اینستاگرام

تبلیغات آزمایشی

برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات یکی از اصول اساسی استفاده از تبلیغات آزمایشی است. برخی از صاحبان کسب ‌و کار ها فکر می کنند می توانند کار های موفق قبلی ‌شان را کپی و تکرار نمایند. این کار شاید برخی اوقات جواب بدهد، اما اگر می خواهید سرمایه خود را خرج دستیابی به تمام مخاطبانتان کنید، ابتدا تبلیغاتتان را امتحان نمایید.

استفاده از هشتگ ها

جهت داشتن بیشترین تبلیغات و تبادلات در اینستناگرام هشتگ ‌‌گذاری یک ضرورت است. طبق پژوهشی که توسط سایتِ « تِرَک‌مِیوِن » (TrackMaven) انجام شده است، پست‌هایی با ۱۱ هشتگ، بیشترین تبادلات را داشته‌اند.

در استفاده از هشتگ گذاری جهت تبلیغات موثر و کاربردی باید توجه نمایید که ابتدا کیفیت را در نظر گرفته و بعد به بعد کمی آن توجه نمایید. همچنین استفاده از واژه های صحیح در هشتگ گذاری بسیار ضروریست.

ارسال دیدگاه

مطالب مشابه
شرکت خدمات اینستاگرام
شرکت خدمات اینستاگرام

28 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
هشتگ‌های پربازدید فارسی

27 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز
چرا نباید فالوور فیک بخریم
چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

26 فروردین 1400
نویسنده: ادمین پناه ادزادمین پناه ادز